HuOmenta Ystäväiseni ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
VOiko se olla perjantai .... KYLLÄ !!! Ihanaa.
Tänään vielä töissä hommat tekemään, sitten vapaalle :) .

Miten voi aamulla tumma ja niin vahva kahvi aina maistua suussa niin mahtavalle!! :p:p Jam jam .

Mitään viikonlopun ohjelmaa ??
Meillä ei , se siinä parasta taas onkin. :) Ihania ilmoja onneksi lupaa, saa ulkoilla paljon.

huomenta! =) ihanaa että on viikonloppu!!! huomenna mennään ostamaan vauvalle aurinkolasit,ja isille ja äidille kans vähä jotain pientä ;)

muuten varmaan ollaan vaan kotosalla ja nautitaan vapaa-ajasta yhdessä =)

Huomenta!

Ei olis tarttenu herätä näin aikasin, mut uni loppu. Mulla tulossa kiireinen vkonloppu. Tänään ekaks maturiteetti alta pois ja sit alkaa hurrrja leipominen ja siistiminen (ei taas yhtään viime tipassa :whistle:). Huomenna ja sunnuntaina juhlitaan kuopuksen synttäreitä ja lauantai-iltana on vielä hillittömät pippalot, jossa mun lukion vanhoja oppilaita kokoontuu :D

Mä taidan olla sunnuntai-iltana aika TOÖÖT :xmas:

Huomenta!

Ei olis tarttenu herätä näin aikasin, mut uni loppu. Mulla tulossa kiireinen vkonloppu. Tänään ekaks maturiteetti alta pois ja sit alkaa hurrrja leipominen ja siistiminen (ei taas yhtään viime tipassa :whistle:). Huomenna ja sunnuntaina juhlitaan kuopuksen synttäreitä ja lauantai-iltana on vielä hillittömät pippalot, jossa mun lukion vanhoja oppilaita kokoontuu :D

Mä taidan olla sunnuntai-iltana aika TOÖÖT :xmas:

Kivaa tiedossa siis :D Pidä hauskaa.

Meillä tytteli täyttää viikon päästä maagiset seitsemän vuotta. :D

Huomenta. Tää mummi menee kanssa ostamaan vauvalle aurinkolasit. Yhdessä nettikaupassa olen nähnyt niitä säädettävällä hihnalla kiinnitettäviä. Toivon mukaan löydän niitä ihan tuon lähikaupungin silmälasiliikkeistä.
Aurinkoa siis odotellaan, vaikka nyt onkin harmaa aamu. Mukavaa sekin; tykkään utuisista aamuista.

Huomenta vain :)

Tänään jos pääsis käymään pikkuisen neuvolassa niin olis kivaa. Kaks kuukautta ollaankin alkuperäisestä aikataulusta myöhässä..

Siis onneks, ONNEks meidän ukko ei kehtaa enää autokuumeilla. Toivottavasti.. Tai sitten olis ihan huippua jos nyt tää auto tyydyttäis sen vaikka muutamaks vuodeks :)

Huomenta!
Töihin suuntaan, kunhan olen ensin vienyt lapsen kouluun.

Tekis kyllä mieli läheä käymään Tamperella huomenna. En ole käynyt siellä oikeasti pitkään aikaan.

Huomenia kaikille! Lunta näköjään tuli muutama haituvainen tuolla. Ja ihanaa kun on perjantai...huomenna nukun kyllä pitkään :) Tosin suursiivous odottamassa mutta eip haittaa.

Huomenta vaan =)

Viikonloppu tulossa.

Katsotaan mitä viikonloppu tuo tullessaan. Viime perjantaina ei arvannut mitä viikonloppu tuo tullessaan.

Tänään menen ystäväni luo häntä auttamaan. Niinkuin olenkin ollut tässä viikonajan lähes joka päivä.

Huomenta!!! :wave::flower::D

Ihan mahtava fiilis. Olen tässä pari päivää juossut koulun takia tekemässä harjoituskeikkoja. Tänään olis vielä 3 keikkaa, ja sitten illalla sellainen lasten kanssa tyttöjen ilta naapurissa.

Huomisen pyhitän äiskälle. Se tulee kylään, kokkaillaan ja laitetaan pihasauna.

Sunnuntaina taas koulua varten harjoitusta.

Olen noita opiskelujani pohtinut eilisestä illasta aika tiiviisti. Mun työ on nytkin kivaa, mutta sitten vajaan vuoden päästä se vois olla niin kivaa, että on noloa ottaa edes rahaa siitä. Melkein vois ite vähän maksaa asiakkaille :laugh:

Illalla käydään katsomassa koiranpentuja, jos vaikka löytyisi se oikea.
Pojalla on synttärit lauantaina.
Yleisurheilukisat sunnuntaina kaikilla pojilla.

Siivotakin pitäis ja leipoa synttäreille. Niin ja maanantaina on la enkä ole ainoatakaan vauvan vaatetta etsinyt esille, saatikka pessyt. Kaukalo pitäis hakea naapurista, se on siellä lainassa. Sänkyä, vaunuja yms. ei edes ole. Mutta kantaliinat sattui silmään sentään, tuolla kaapin päällä :)

Raivostuttavan pirteä ap :headwall::headwall:.

Ei huvita ei. Vettä ja paskaa sataa taivaalta koko ajan. Eläimet suttaavat ja kantavat lasten kanssa sisään 5 kiloa kuraa ja santaa. Viikonlopuksi pitäisi käydä kaupassa, vaan minkäs teet, kun lapsilisät tulevat vasta vajaan kahden viikon päästä.
Muutenkin vituttaa. Haistakaa paska kaikki!

Yhteistyössä