HUOMENTA !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
:) :) Täällä taas Huomenia toivottelen joka kotiin ! :)

Olin tuossa herätessä jo melkein töihin lähdössä . Sai kaksi kertaa miettiä, miikä päivä. Aivan tuntu kuin ois ollut jo maanantai. ONNEKSI ei :D:D
Tänään puutalkoita . Polttopuiden varastoon kantoa kun kuorma saapuu pihaan :) Jes. Hyvää jumppaa.

Nyt aamukahvia :NAM!!! :p

Huomenta! Täällä on valvottu yskivän ja oksentelevan pikkumiehen kanssa neljästä asti... Nyt heräsi vihdoin esikkokin ja pääsin keittämään aamukahvia. Yön unisaldo äipällä 2,5h (taitaa jäädä kirppikset väliin)... :xmas:

Mitähän mä ton pienen kanssa teen?! |O Yskä jatkunut neljä viikkoa, lääkärissä käyty kaksi viikkoa sitten eikä helpota ei!! Yskii niin että lopulta oksentaa. Nyt oli kyllä harvinaisen paha yö... Haluisin suihkuun... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Huomenta! Täällä on valvottu yskivän ja oksentelevan pikkumiehen kanssa neljästä asti... Nyt heräsi vihdoin esikkokin ja pääsin keittämään aamukahvia. Yön unisaldo äipällä 2,5h (taitaa jäädä kirppikset väliin)... :xmas:

Mitähän mä ton pienen kanssa teen?! |O Yskä jatkunut neljä viikkoa, lääkärissä käyty kaksi viikkoa sitten eikä helpota ei!! Yskii niin että lopulta oksentaa. Nyt oli kyllä harvinaisen paha yö... Haluisin suihkuun... :snotty:

vOi vitsi . :( Paranemisia sinne pikkuiselle. Onko sulla jotain yskänlääketta antaa ? SInä taidat tarvita päiväunet jossain vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:

vOi vitsi . :( Paranemisia sinne pikkuiselle. Onko sulla jotain yskänlääketta antaa ? SInä taidat tarvita päiväunet jossain vaiheessa.

En ole antanut yskistä enää kun annoin silloin sen ensimmäisen viikon. Kyse kuitenkin juuri 1v. täyttäneestä joten en viitsi lääkitä jatkuvalla syötöllä. Tuokin jo välillä helpotti, mutta nyt oli taas sellainen yö että! :headwall:

Ja nou vöriis, käyn kohta kiskomassa tuon ukon ylös ja alkaa vahdin vaihto! B)

Huomenta :wave: Meillä mies lähti koiran kanssa metsälle. Esikoinen on lähdössä päivällä luistelemaan kavereiden kanssa koululle ja me lähdetään junnun kanssa hänen kaverinsa synttäreille. Sitten lämmitystä (puiden työntöä kottiksilla kattilahuoneeseen) ja pyykkiä. Kissa kusi taas sänkyyn |O

Huomenta!
Ihanaa, mies tulee tänään kotiin, alkaa tää yhuoltajuus jo riittää!
Mut hyvä aamu meillä on ollut ja just hokasin, että lähdetäänkin lasten kanssa pitkästä aikaa kirppiskierrokselle... Ja päivällä sitten mun vanhemmille syömään ja samalla lapset pääsee serkkunsa kanssa leikkimään :)

Huomenta. Aivan kamalan ahdistunut olo, lihakset ihan jumissa jännittämisestä ja leukaperiin sattuu, kun on jyystänyt taas hulluna unissaan hampaita yhteen. Vaihteeksi näin painajaista, jolla olikin vaikutus minuun. Yhtään zombieta en tappanut, mutta veressä uitiin tänäkin yönä. :headwall: Joku voisi käskeä tämän minun mieleni lopettaa tämän hitaan mielenterveyden itsemurhan.

Oisko hinkuyskä? Meidän likalla oli 2v:nä, sillä kyllä pahin vaihe kesti 2 viikkoa eli että oksenteli sen yskimisen takia, kaikkiaan yskä kesti n.6kk. Lääkärin mielestä ei voinu olla hinkuyskä kun oli saanu kaks rokotetta, mut me käytiinkin arvauskeskukses... Neuvolas oltiin sitä mieltä että oli selkeesti hinkuyskä ja kolmas rokote jätettiin antamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oisko hinkuyskä? Meidän likalla oli 2v:nä, sillä kyllä pahin vaihe kesti 2 viikkoa eli että oksenteli sen yskimisen takia, kaikkiaan yskä kesti n.6kk. Lääkärin mielestä ei voinu olla hinkuyskä kun oli saanu kaks rokotetta, mut me käytiinkin arvauskeskukses... Neuvolas oltiin sitä mieltä että oli selkeesti hinkuyskä ja kolmas rokote jätettiin antamatta.

Meillä yskittiin myös kuukausia. Yöt oli todella hankalia. Yskäkohtaukset loppuivat oksentamiseen. Otettiin testit ja todettiin, että tytöllä on hinkuyskä.

Huomenia!

Meillä kans lapsilla yskää, etenkin esikoinen kuulostaa pahalta, ihan kuin ois just ykä tulossa yskän takia :/ Yskivät taas pitkin yötä, viime yönä sai kuitenkin nukkua vähän paremmin kuin muutamana edellisenä..jospa se tästä.
Itelläni nenä vuotaa, kuten lapsillakin ja kurkku on kipee ja kutiava.

Mies on selvinnyt taudilta, ainakin tähän asti.
Kotosalla ollaan tääkin päivä..katellaan nouseeko tänään lämpöä/kuumetta vai ei.

Paranemisia BridgetJonesin pienelle!! :hug:

Yhteistyössä