Olin tuossa herätessä jo melkein töihin lähdössä . Sai kaksi kertaa miettiä, miikä päivä. Aivan tuntu kuin ois ollut jo maanantai. ONNEKSI ei
Tänään puutalkoita . Polttopuiden varastoon kantoa kun kuorma saapuu pihaan
Nyt aamukahvia :NAM!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Huomenta! Täällä on valvottu yskivän ja oksentelevan pikkumiehen kanssa neljästä asti... Nyt heräsi vihdoin esikkokin ja pääsin keittämään aamukahvia. Yön unisaldo äipällä 2,5h (taitaa jäädä kirppikset väliin)... :xmas:
Mitähän mä ton pienen kanssa teen?! |O Yskä jatkunut neljä viikkoa, lääkärissä käyty kaksi viikkoa sitten eikä helpota ei!! Yskii niin että lopulta oksentaa. Nyt oli kyllä harvinaisen paha yö... Haluisin suihkuun... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Huomenta! Täällä on valvottu yskivän ja oksentelevan pikkumiehen kanssa neljästä asti... Nyt heräsi vihdoin esikkokin ja pääsin keittämään aamukahvia. Yön unisaldo äipällä 2,5h (taitaa jäädä kirppikset väliin)... :xmas:
Mitähän mä ton pienen kanssa teen?! |O Yskä jatkunut neljä viikkoa, lääkärissä käyty kaksi viikkoa sitten eikä helpota ei!! Yskii niin että lopulta oksentaa. Nyt oli kyllä harvinaisen paha yö... Haluisin suihkuun... :snotty:
vOi vitsi .Paranemisia sinne pikkuiselle. Onko sulla jotain yskänlääketta antaa ? SInä taidat tarvita päiväunet jossain vaiheessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Huomenta. Tulin juuri kotiin baarireissultani ja menen tästä nukkumaan. Syön ensin.
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Huomenta! Täällä on valvottu yskivän ja oksentelevan pikkumiehen kanssa neljästä asti... Nyt heräsi vihdoin esikkokin ja pääsin keittämään aamukahvia. Yön unisaldo äipällä 2,5h (taitaa jäädä kirppikset väliin)... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Huomenta! Täällä on valvottu yskivän ja oksentelevan pikkumiehen kanssa neljästä asti... Nyt heräsi vihdoin esikkokin ja pääsin keittämään aamukahvia. Yön unisaldo äipällä 2,5h (taitaa jäädä kirppikset väliin)... :xmas:
Oisko hinkuyskä? Meidän likalla oli 2v:nä, sillä kyllä pahin vaihe kesti 2 viikkoa eli että oksenteli sen yskimisen takia, kaikkiaan yskä kesti n.6kk. Lääkärin mielestä ei voinu olla hinkuyskä kun oli saanu kaks rokotetta, mut me käytiinkin arvauskeskukses... Neuvolas oltiin sitä mieltä että oli selkeesti hinkuyskä ja kolmas rokote jätettiin antamatta.