HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se ois taas uusi viikko ja uudet kujeet !
Ulkona tuulee ja odotettavissa sadetta tänne eteläsuomeen :D

Ihan tervetullutta kyllä sade !!! :)

Aamukahvi maistuu puuron kera :p Kohta töihin päin.

En ole vielä edes ehtinyt nukkumaan... Hieman huono yö: äijä oli heikkona ja vahdin hengittääkö hän kunnolla ja arvoin itsekseni, missä vaiheessa soitan ambulanssin. En soittanut - vielä. Yhä olen vahdissa...

Ei vieläkään mitään tietoa... Toista vuotta tuota on jatkunut, liki vuosi aktiivisesti.

Onneksi tänään on lääkäri-päivä. Toivottavasti ottaisivat osastolle edes muutamaksi yöksi ja selvittäisivät myös uniapnean mahdollisuuden.

Tänä yönä alkoi jo tosissaan jurppimaan... Vaan eipä auta, ei tuo tahallaan kipeänä ole.

Ja jos tähän saakka on pärjäilty, pärjäillään jatkossakin. ;)

Huomenta!

Mahtava upea viikonloppu takana, mut nyt mä olen aika nuhjuinen :whistle: Mut eipä hätää, loma jatkuu ja saan rauhassa toipua =)

Pikkuhiljaa alan odotella torstaita, mut tänäänkin on mukavaa, kun kaveri lapsineen tulee kylään :)

Huomenta!

Viimeyönä tuli ihan kylmä, piti työntää ikkuna kiinni ja vetää peittokin korviin asti!

oli eilen ihan mukava ja pitkä ukkosmyrsky! Vettä tuli paljon ja ilma viileni.
Ja luvattu sateita vissiin koko viikoks :(

Hyuomenta :) !!!

Täällä pirtein mielin herättiin siivouspäivään,eilen aloitin ja tänään jatkan loppuun.
Ja jos sitä vielä jaksaisi siivoilujen jälkeen leipoa vaikka omenapiirakan ja kauralastuja...niin ja vaniliakastiketta tietty pitää tehdä :)

Lisäksi tuli heti aamusta tehtyä hm:lle tilaus ja myös hiustenpidennykset tuli tilattua :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä