HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kohta pitäis lähtee polkee töihin. Kiireinen lauantai tulossa. Ja kun mä pääsen duunista niin mies tuo tytön mulle ja menee itse duuniin ja tulee vasta myöhään kotiin. En tykkää näistä päivistä.

Huomenta!

Mie kun toivoin että oisin saanu pirteänä nousta, menin jo puol 11 illalla nukkumaan..p*skat, koko yön pyörin, ekakskin sen takia että kurkkuun koski+kutitti+yskitti ja toisekseen, kuopus tuli taas keskellä yötä viereen ja kirjaimellisesti ihan kylkeen kiinni.
No, onneks ees tyttö sai nukuttua vaikka mie vieressä jatkuvasti köhinkin.

Mikähän lie kurkkuun iskeny, tää alkoi juhannusviikon sunnuntaina, alkuun tosin oli muitakin oireita.Pitänee ottaa kohtapuoliin yhteyttä lääkäriin, jos tää nyt vielä alkaa yskittamäänkin.

Huomenta :) Mä heräilin kerrankin ennen kellonsoittoa nyt vasta olis kello soittanu.. Ikävää ku sataa noin paljon, meil on isän 50-vuotisjuhlat tänää, mut toivotaan et tuo sade vähän laantuis nii pystyis sielläki sit olemaan vähän pihalla :)

Me tilattiin isälle synttäilahjaks Tapparan pelipaita omalla sukunimellä ja numerolla 50, hän menee varmaan pitkin seiniä lahjan avaamisen jälkeen :D

Yhteistyössä