HuOmenta !!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Uusi päivä , uudet kujeet !!
Mulla viimonen lomapäivä tälle kesälle :) .

Kyllä onkin maanantaina jo mukava palata arkeen, kun tytön koulukin lähti kivasti liikenteeseen mutkitta .

Tänään nautin lämmöstä ja auringosta !!! :)
 
Perjantai. Tosin ihan sama, kun viikonlopun oon töissä. Mutta tänään ei ole mitään iltamenoa, joten eiköhän se miltei vapaapäivältä tunnu. Muutoin tässä kolmena viikkona ollutkin äksöniä duunin päälle. Kunhan vaan saan töissä nollattua kasvoni, etteivät heti näe, missä olen eilen ollut. Joku jo siellä arvaili eilen, että oonko treffeille menossa. :P
 
Huomenta!

Heräsin kolmelta ja aloin pohtia työasioita. Nyt luovuin nukahtamisyrityksistä ja nousin keittelemään kahvia. Kellokin soisi jo tunnin päästä.

Harvemmin olen tähän aikaan hereillä, aika mukavaa oikeastaan - kaupunki nukkuu...
 
Huomenta. Täällä herättiin ennen viittä. Laitoin kahvin tulemaan ja mentiin kissan kanssa parvekkeelle nuuhkimaan aamua. Ihana tuoksu, joku lintukin äänteli, hiljaista - ei kulkijoita vielä - vain koski kohisi usvan keskellä. Kaunista. Syksyinen viileä aamu :)
 
Huomenta.

Upea tunne herätä ilman pääkipua,henki kulkee ja ei palele/hikoiluta vuorotellen..josko elämä voittas tän räkätudin!
Mun kulta tuli eilen,ihanaa oli käpertyä kainaloon ja olla vaan ja nukahtaa toisen lämpöön.. =) <3
 
huomenta!
onpa ollu kiva työviikko ja on hyvä aloitella vkl.. luvattu nättiä säätä, joten taidetaan huomenna mennä turkuun katsoon isoja laivoja :) bussilla liikenteeseen, niin voidaan mennä minne nenä näyttää :)
 
Huomenta!

Kiva päivä ja viimonen lomapäivä. Kuopus tänään 6v. Esikoinen lähti kouluun, kuopus lähteen yhdeksäksi eskariin ja keskimmäinen kouluun kymmeneksi. Sitten säntään pyykkituvalle. Pyykinpesua ja yksi matto pitäisi pestä. Iltapäivällä ipanat kotiutuu, sitten uimahalliin, kaupan kautta herkkuja ja synttärikakku kotiin ja sitten mässytellään ilta. Tai siis muut mässyttelee ja minä laihdutan. Koirien kanssa pari pitkää lenkkiä ja kahvinjuontia. Semmoinen päivä suunnitteilla.
 
Huomenia :)

Mä huomasin just tänään,että olen tällä viikolla heräillyt joka aamu pirteänä ennen seitsemää,ilman herätyskelloa.. :)
Kahvikin maistuu paremmalta.

Kaikista kurjuuksista huolimatta katson taas vähän vahvempana tätäkin aurinkoista aamua hymyillen ja mietin,kuinka paljosta saan olla onnellinen...

Mukavaa päivää kaikille! :)
 
Huomenii

Mä pidän tänään melkein vapaapäivän ja nukutiinkin sit näköjään piitkään =) Kunhan tyttö on saatu kouluun, lähdetään me pojan kanssa tossa päivällä käymään mun töissä muutama asia hoitamassa, mut muuten vaan hengaillaan.

Iltapäivällä startataan sitte likkakavereiden kanssa Rukalle, "vaellusreissulle" :D :cool: :saint:
 
Huomenia! :)

Mie nuokuin melkein kasiin asti sängyssä, kuuntelin vaan puolella korvalla kun mies laittoi lapsia hoitokuntoon, vaatteet yms. Kamala äiti.
Tänään ei muuta suunnitelmia kun että vois vaikka neuloa, sain aloitettua äidilleni menevän (riippuu tietty onnistuuko se vai ei) neulepalmikkohuivin ja tähän mennessä oon kyl tyytyväinen ite, en uskonut että osaisin-harmillisen kapea siitä vaan tulee kun en mistään löytänyt tarpeeksi paksua lankaa+puikkoja. Mutta kaipa sitä käyttää voi. Kuhan se valmistuu siis.
Vähitellen oon koittanut alkaa jo miettimään joululahjoja, jos niistä osan sais ite tehtyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24494497:
Huomenia :)

Mä huomasin just tänään,että olen tällä viikolla heräillyt joka aamu pirteänä ennen seitsemää,ilman herätyskelloa.. :)
Kahvikin maistuu paremmalta.

Kaikista kurjuuksista huolimatta katson taas vähän vahvempana tätäkin aurinkoista aamua hymyillen ja mietin,kuinka paljosta saan olla onnellinen...

Mukavaa päivää kaikille! :)
Jos viitataan johonkin kurjuuksiin, niin ne pitää kertoa! Palsta vaatii!!
 
[QUOTE="vieras";24494653]Mahtavan positiivisia ihmisiä tässä ketjussa, kiitos teille minäkin piristyin :)[/QUOTE]

Mahtavaa , jos voi jonkun ihmisen aamuun vaikuttaa positiivisesti !! !Siitäkin muuten saa itselle iloa koko päivään :)
 

Yhteistyössä