HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta, pitkästä aikaa heräilen näin aikasten... |O Plussan puolella joo on, mie oisin niiiiiiii iiin halunnu jo sen talven, lunta ja pakkasta. Ehkäpä mun odotus vielä palkitaan. Ketterää keskiviikkoo vaan kaikille! :whistle:

Huomenia vaan..
Pakkasta peräti yks aste,mie tahdon jo talven - kunnon talven!!

Hittolainen kun ei tiijä koskeeko nyt päähän vai koskeeko poskeen,kävi maanantaina tohtorilla joka "vahingossa" osu sylkirauhaseen kun kokeili imusolmukkeita ja totesi "ihan selvä sylkirauhastulehdus"..Hevos kuuri antibioottia ja kipulääkettä,tilillä kävi pyörre,mutta minä voi jo syödä!!Johan tossa liki kaks viikkoa meni,ettei suuta auki just auki..

Ja tää keskiviikkokin sais olla oikeesti perjantai...

Huamenta..

Mä täälä yskin keuhkojani pihalle ja nokka on iha tukossa. Pää särkee ja on kamala olo :/ Lääkäriin tarvii soitel 8 aikaa ja käydä näytillä.. Sairaslomalla siis.. Mun mielestä kyl se talvi sais tulla, vihaan tällasta kurakeliä ja mustaa :/

Huomenta.
pieni pettymys kun ei ollut enää kuin -1 mittarissa=(

esikoinen flunssassa, palellutti itsensä vkonloppuna ollessaan mopon perässä rattikelkkapulkkansa kanssa. ei kuulema haittaa vaikka tuli kipeäksi kun oli niin mukavaa=) kiva kun lapset osaa olla positiivisia.

tänään laitan elämän risaiseksi ja käytän muksut pitsalla lounaaksi, mies kävi firman piikkiin syömässä eilen joten ajattelin että ollaan mekin ansaittu vaihtelua=) ei olla ikinä käyty pitsalla lapsien kanssa missään ja ovat sentään jo 4v ja2v.

Huomentaa!

Kaikki on keikahtanut päälaelleen, kun meitin muksut oli jo hereillä, ku mä kömmin sängystä. Mullon joku ihme kukkumisvaihe päällä ny: illalla miehen kanssa valvottin varmaan yhteen saakka. Ei ihmekkään, ku ny väsyttää...

Tänään suuntaan aamusta lenkille, sitte hulluna kirjotushommia ja myöhemmin kynsihuoltoon =)

Yhteistyössä