HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Täällä päin maailmaa - Thaimaassa - on tosin jo kohta lounasaika. Lämmintä oli muutama tunti sitten +26, nyt lähenee varmaan kolmeakymmentä. Aurinko paistaa, kohta uimaan!

Huomenta, aikainen aamu täälläkin jälleen. Plussaa on ja vettä puottelee, heti katoin säätiedotuksista että onneksi päiväksi luvattiin poutaa. Hyvin nukuttu yö takana, mikäs tästä on jatkaessa kohti uutta päivää. Toiveikasta torstaita vaan kaikille! :D

Huomenta vaan Ruotsista kans. Mä en oo päässy vielä nukkumaankaan kun on pitäny hoitaa asioita, stressaa ja sitte menin vielä hajottamaan ison lasimaljakon ja sain tässä yön vietettyä sen jälkiä siivoomassa kun se hajos tuhannen pirstaaleksi ja lasinsiruja joka puolella. Ei ollut edes oma, toivottavasti ei ollut kallis. Ehkä mäki pääsen tästä kohta nukkumaan ja toivottelen teille parempaa torstaita kun mitä täällä on ollu viime yö.

No joo... Stasi on kuumeessa, minä olen kuumeessa ja lonkka napsuu, toivottavasti nuo pienemmätkin epelit olisivat kuumeessa, ettei tarvitse puolikuntoisena lähteä koulukuljetusta tekemään. Vettä sataa ja koira itkee, se ei pidä tuulesta ja sateesta.

Huomenta!

Kaamea myräkkä ulkona - siis tuulee ja sataa, ei mikään lumimyräkkä. Sateenvarjo oli sangen turha kun poikaa päiväkotiin vein :D

Tänään on niskaturvotusultra ja (yöks) verikokeet. Ja taas kauhea stressi. Heräsin yöllä varmaan 15 kertaa. Ei vaan osaa ottaa rennosti ja antaa asioiden mennä omalla painollaan, ei tässä raskaudessa. Taas kerran olen "varma" siitä että kaikki ei ole okei. Vihaan tätä uutta piirrettä itsessäni :kieh:

Huomenta
vettä tulvillaan on raikas talvisää.... eli tänään on pyjamaäivä lasten kanssa... ollaan vaan, paistetaan isokasa lettuja ja syödään ne hyvän lastenpiirretyn kanssa=)

Huomenta!

Mää oon toooosi myöhässä tänä aamuna tän ketjun kanssa, mut ajattelin kuitenkin huomenet toivotella :wave:

Pikkusen ottaa kyllä päähän, ku vettä tulee esterin perästä. - Eilen vein pojan pulkalla tarhaan - nyt kastuttiin ihan kunnolla. Päätin jäädä kotiin kirjottelemaan, ku ei kiinnosta lähteä polkeen tuonne :saint:

Huomenta!

Kauppareissu tehty, imuroimaan pitäisi ruveta.

P.S. Eikös tääkin ole niitä turhia aloituksia? Miksei kukaan räksytä niin kuin mun hyvää yötä -aloitukseeni eilen? Jaa no ei tarvi kyllä kertoa :D.

Huomenta :) Täällä kovasti univelkaa, kun eilen oli pikkujoulut ja kaiken lisäksi tulin kipeeks :/ No josko sitä tänään lähtis käymään lastenvaatekirppiksellä, kun uskalla kerhoilemaankaan lähteä tartuttamaan muiden vauvoja !

Joo huomenta.... Mulla alkaa aamu ketutuksella. Taas on NE päivät ja melkein kaks viikkoa liian aikasin... Ja sen lisäks edelleenkään ei MITÄÄn töitä löydy.. Kohta saa paskat olla enkä edes enää eti.. Melkeen kolmevuotta saa luvan riittää....

Onko tarpeeks pisteitä??

Yhteistyössä