HUOmenta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
HuOmenta että pätkähti !

Se oli Tallinna taas paikoillaan, siellä meni eilinen päivä isolla porukalla :) .
Käytiin Rocca El Mare - kauppakeskuksessa :) . Valtavan kokoinen.

Nyt aamukahvia nautiskelen ilman hoppua minnekään.. no lenkille kohta kuitenkin :D:D Ihanan lauhaa.

Huomenta muillekin aamuvirkuille!

Meillä pikkumies 1v4kk kähjäs vieressä jo viiden jälkeen ja kuudelta piti sitten nousta kokonaan sängystä kun virtaa oli jo niin kuin pienessä kylässä. Siskonsakin sitten herätti ja eihän sitä iskänkään annettu sitten nukkua. Nyt on syöty jo aamupala, pesukone pyörii, kaikilla on päivävaatteet päällä ja juuri avattiin telkkari lastenohjelmalle.

marabou, tiesitkö että välimerkit tulee heti sanan perään, siihen ei tule väliä. Kiva, et pääsit Tallinnaan, mut huomaatko, ettei kukaa jaksa enää innostuu, ku oot höyrynny siitä jo nii kauan. 'Iso porukka, tyttö mummolaan jne jne on jo käynyt melko selväks.

Huomenta! Sain nukkua ihanan pitkään, tänään ole kiire mihkään. Ehkäpä tänään olisi hyvä päivä kokeilla saadaanko lumihevonen kasattua :)

Mutta nyt ohrapuuro uuniin, myöhemmin herkutellaan :p

Huomenta! Mä taidan kuolla tylsyyteen :mad: Muksut kipeinä niin ne jaksaa vaan maata ja katsoa telkkaa. Tässä olisi hyvin aikaa tehdä koneella vähän kirjallisia töitä samalla kun seuraa palstaa mutta ajatukset on ihan muissa hommissa :D
Nytkin nuorempi huutelee sohvalta "Äitiiiii, haluun palomiestä" ja mä mietin vaan et niin kuule mäkin ;) Tarkennan sen verran et muksu tarkoittaa Palomies Samia, mä en niin siitä dvd:stä välitä :p
Eiliset suunnitelmat meni pieleen niin ehkä sen takia olen tavallista kiukkusempi :kieh: No katsotaan mitä päivä tuo tullessaan. Onneksi on kahvia :p

HUomentaa! Oon ihan intoo piukas tänään.
Mun on pakko jakaa mun innostus ja riemu teiän kaa! Saatin esikoisen huoneesees eilen lattia. Tänään saadaan sänky ja listat(ikkunan väriset).

9551007.t.jpg
[/URL][/IMG]

• Tykkää
Reactions: Piparnakkeli
Huomenta!

Näyttipä tosiaan tuo otsikko vähän hassulta :) ku eihän sen noin pitäny mennä.

Mie oon varmaan tulossa kipeeks, kurkkuun sattuu taas ja oikealle puolelle niinkuin viimeksikin. Sillon viimeks piti antibioottikuuri hakea ennen ku helpotti...
Viime yönä heräilin jälleen enkä sit meinannu saada uudelleen unen päästä kivun takia. Ei menny ihan putkeen tää viikonloppu.

Mutta koitetaan kestää, mukavaa maanantaita kaikille!

Huomenta vaan..

Keskimmäiselle nousi kuume 38,8 illalla kun oltiin äitin ja isin luona. Oma nenä vuotaa ja yöt on yskimistä varten..siihen kun näkee jotain skitoja painajaisia vielä,niin voiko maanantai alkaa mallikkaammin?!

6 tuntia,listassa 9 paikkaa = taitaa tulla kiirus... Katsotaan...

Huomenta! Heräsin jo kuuden jäleen, enpä muista koska viimeksi tälläinen on päässyt sattumaan. Lapsetkin nukkuu vielä kun vasta ysin aamu koulussa.

Nm. Aamutorkku

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;25655031:
Ymh... Joutusin heräämään soittelemaan koulukyytilöihin ja kouluun, että lapsi on flunssassa, kuten itsekin olen...
Huomenta vaan.

Himputti, koiratkaan ole päitään nostaneet vielä pedeistään... Tasan ei käy unen lahjat. :p

huomenta!

ihana uusi viikko alkamassa. pakkastakin olemattomat-12.
kohta muksut hoitoon ja itse pääsee aloittamaan työviikon, ohjelmassa kaikkea mukavaa mummojen ja pappojen kanssa=)

Huomenta..
Aamukahvia ja sitten myöhemmin postiin ja huutis bisniksiä hoitamaan :)
Sitten jos kirjastossa kävis hakee jotain hyvää luettavaa.
Samalla tulee päivän urheilut tehtyä (-2kg sitten viime maanantain).

Huomenta!
Meillä saikkupäivät jatkuvat tälle viikolle.
Tyttö oksentaa ja poika on kovassa kuumeessa.
Great, great, great!
Miehellä on töissä niin tärkeitä juttuja, ettei tietenkään nyt voi jäädä välillä hoitaan lapsia. :mad:

Huomenta vaan kaikille!

Kovin ollaan nyt monessa palstaperheessä kipeenä. Toivottavasti ei meille tule, synttärit ens vkl joten haluan pysyä terveenä. Nytkö oli sitä influenssaa liikkeellä?

Meillä aamu alkanu pojan huoneen ihailulla ja kahvilla. En ymmärrä et miks en voi lopettaa sitä ihailua. Onko se aina niin et jos remontoi jotain huonetta niin siitä tulee asunnon kohokohta?

Huomenta!

Ei hyvä aamu,koska mun kahvinkeitin hajosi!!! Ja mä en nyt saa kahvia ennen,kuin olen uuden käynyt ostamassa. :(
Äitini on onneksi tulossa kohta kylään,joten ehkäpä mun ei tartte lapsia raahata mukaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25655267:
Huomenta!

Ei hyvä aamu,koska mun kahvinkeitin hajosi!!! Ja mä en nyt saa kahvia ennen,kuin olen uuden käynyt ostamassa. :(
Äitini on onneksi tulossa kohta kylään,joten ehkäpä mun ei tartte lapsia raahata mukaan. :D
Keitä vesi kattilassa ja valuta se siitä kahvinkeittimen suodattimesta läpi. :)

Yhteistyössä