HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Torstai on toivoa täynnä ! :)

Ihana aamu, aurinkokin näytillä heti aamusta ;) Ei ole ujopiimä niin kuin monena aamuna :). Mahtavaa.

Ystävan kanssa kipasen aamupäiväkahville tänään- mutta nyt nautin aamukahvista , nams. :p

Huomenta!
tänään nukutti kun en malttanut mennä illalla nukkumaan kun oli niin mahtava ukkonen vielä myöhemmälläkin, salamoi todella kauniisti järven takana... sitä piti seurata ja nautiskella.
tänäänkin sataa ja näyttää lupaavalta että ukkostas myös

Huomenta!

Täällä on yön aikana satanut ihan kivasti. Mutta nyt paistaa Merellä päin näyttää taivas ihan mustalta. Tietäispä vain et onko ne pilvet tulossa vai menossa :confused:

Mutta einespäivä, olin illalla niin väsynyt, etten saanu lounasta tehtyä valmiiksi ja näin huonosti nukutun yön jäljiltä en tosiaankaan ala nyt aamusta mitään tekemään.

Ihanaa raikasta huomenta! Tässä kesässä on ollut parasta viileys ja sateet, vihaan helteitä.
Mies herätti mut kun meni kuudeksi töihin, tein kinkkupiirakan uuniin sillä saan kaksi rakasta ystävääni tänään kyläilemään.
Ei ollakkaan nähty kolmeen vuoteen joten iloisella mielellä odotan =)

jlvn546l.jpg

Nyt on helpottunut fiilis, kun viimeisin essee toimitettu yliopistolle. Nukuin työmatkan bussissakin. Ja oma rakas oli niin suloinen ennen lähtöäni. :heart: Kohta alkaa viikonloppu. =)

Saan tänään uuden läppärin! Pääsee tuosta pöytäkoneen rotiskosta vihdoin eroon :)

Kohta pitää lähteä muksun kanssa bussille, että ehditään samaan aikaan miehen kanssa kaupoille. Rassukka on niin tossun alla, että suostui lähtemään suoraan yövuorosta mun kanssa ostamaan konetta :D

Oikeasti syy kuulemma oli, ettei jaksa katsella, kun olen malttamaton ja ravaan ympyrää :D Aika hyvä aamu, kaiken kaikkiaan.

[QUOTE="vieras";26721204]Huomenta. Täällä ei sit tuu vettä koko päivänä. Enkä tarkota sadetta.[/QUOTE]

Mä olen monesti miettinyt näitä, kun ainakin meillä on ollut pari kertaa niin, että vesi on poikki jonkun korjaustyön tms. takia, mutta siitä ei ole kuitenkaan ilmoitettu aikaisemmin. Eikös sellanen ole väärin, jos ei nyt laitonta niin ainakin inhimillisesti ajatellen arveluttavaa?

Vesittömyyteen olis kuitenkin mukava voida varautua. Ja se varautuminen vielä on helppoakin, jos tilanteen tietää etukäteen.

[QUOTE="vieras";26721204]Huomenta. Täällä ei sit tuu vettä koko päivänä. Enkä tarkota sadetta.[/QUOTE]

Täällä sama ongelma. Taivaalta kyllä suoltaa mutta kaivosta ei. Ironista.

Yhteistyössä