HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lauantai näyttää hyvin tuuliselta ja sateiselta koko maassa. Myös vettä ja räntää on luvassa koko maahan.
Lämpötilat kohoavat plussan puolelle suuressa osin maata loppuviikosta.
Gahmbergin arvion mukaan mittarit voivat näyttä monilla paikkakunnilla viittä, paikoin jopa useampaa lämpöastetta.

Huomentaaaaa! :)
Kroppaa särkee mutta veistää pitää. Mies antoi mulle deadlinen perjantaille. Saunanhengen pitää päästä saunaan.
Oon ylpeä itsestäni, kun olen oppinut käynnistämään moottorisahani ihan itse. :cool:
Tarvitsin vähän potkuja persuksille, mutta nyt on löytynyt energianlähde taas, kuten ehkä huomaa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29640713:
Huomentaaaaa! :)
Kroppaa särkee mutta veistää pitää. Mies antoi mulle deadlinen perjantaille. Saunanhengen pitää päästä saunaan.
Oon ylpeä itsestäni, kun olen oppinut käynnistämään moottorisahani ihan itse. :cool:
Tarvitsin vähän potkuja persuksille, mutta nyt on löytynyt energianlähde taas, kuten ehkä huomaa.
Ei naisille noin vaarallisia koneita saisi antaa

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ei naisille noin vaarallisia koneita saisi antaa

Ei varmaankaan, mutta mun saha on sellainen näppärä pikku-kone, missä on näppärä pikku-carving-laippa, ei siis mikään megamonsteri. :) Vaikka kyllä sitä alkuun arastelin, kuten monia muitakin koneita.

Huomenta
Kolmeen asti rampannu torppaansa ympäri selkäkivun vuoksi ja sen jälkeen unenlaadussa ei ole kehumista,jotenkin tulee semmonen "jännitystila",että saako sitä nukuttua ja kuulostelee kroppaansa...
Torstai tosiaan..toivokaa!!

Yhteistyössä