Alkuperäinen kirjoittaja annnas:mutta ne kolikot tulee aina vaan takaisin tuolta koneesta kun kääntää vipua.
Katos sitä ohjelappua "toisinpäin"
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:mutta ne kolikot tulee aina vaan takaisin tuolta koneesta kun kääntää vipua.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja annnas:mutta ne kolikot tulee aina vaan takaisin tuolta koneesta kun kääntää vipua.
Katos sitä ohjelappua "toisinpäin"
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:pitäsikö tohon vipuun löytää joku pampula tai jotai.. ku ei se käänny mulla..
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:pitäsikö tohon vipuun löytää joku pampula tai jotai.. ku ei se käänny mulla..
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Alkuperäinen kirjoittaja suikale:avittakaas nyt vähä.. mitä tolla pullolla pitää tehä..
Aukase se sillä pullonaukasijalla jonka saa laatikosta ja kastele kukka sohvan nurkassa.
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:wiivi84 nyt on ilmestyny sulle avain ja muuta sinne kukan viereen minkä kastelit..
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:mistä sä avaimen oveen löysit? mä sain kaapin oveen avaimen..
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:no voi ei.. kaapillinen nenäliinapaketteja.. :kieh: