Alkuperäinen kirjoittaja mia:En enää muista mistä sen sai... :/Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mia:minkä laatikon?
Sen, mistä sai kynän
Se ylempi kirjotuspöydän laatikko
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mia:En enää muista mistä sen sai... :/Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mia:minkä laatikon?
Sen, mistä sai kynän
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mia:En enää muista mistä sen sai... :/Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mia:minkä laatikon?
Sen, mistä sai kynän
Se ylempi kirjotuspöydän laatikko
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Mistä ikkunasta pallo heitetään? Olen yrittänyt risti ja ruutu ikkunaa, mutta kun ei mene.. En pääse edes sen risti ikkunan lähelle...
Alkuperäinen kirjoittaja mia:KiitosAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mia:En enää muista mistä sen sai... :/Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mia:minkä laatikon?
Sen, mistä sai kynän
Se ylempi kirjotuspöydän laatikko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:en mä saa painettuu mitää nappulaa tai en edes nää siel laatikos mitää!
Alkuperäinen kirjoittaja mia:ootteko saanu talun auki?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Oikeilla jälilla olin noiden numeroiden kaa
Ovi aukes ja näytti sille, et pääsin läpi
Mut ei, tällä on toinen lukittu ovi :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Oikeilla jälilla olin noiden numeroiden kaa
joo, mäki keksin sen sun pähkäilyn avulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Oikeilla jälilla olin noiden numeroiden kaa
saitko sen toisen oven auki?
Muoks: läpi
Mukavan haastava peli välillä!
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Oikeilla jälilla olin noiden numeroiden kaa
No en saa tota typrää avainta |O
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Anteeksi tyhmyyteni, mutta mistä löysitte avaimen jolla sai ylemmän laatikon auki? sain lopultakin heitettyä pallon ikkunasta, ja lensi sitten kukkaan... Miten tästä eteenpäin? jos joku haluaa neuvoa?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Oikeilla jälilla olin noiden numeroiden kaa
Painoitko siitä "taulusta" nappia?
Siis se musta juttu siinä kaapiston päällä?
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Oikeilla jälilla olin noiden numeroiden kaa
Hmm, en..
Oon kyl painllu sitä vaiks kuinka, mut kattomaan ->
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:En tajuu miten nuo pitää laskea.. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Oikeilla jälilla olin noiden numeroiden kaa
Hmm, en..
Oon kyl painllu sitä vaiks kuinka, mut kattomaan ->
miten? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:En tajuu miten nuo pitää laskea.. |O