Alkuperäinen kirjoittaja kih:en mä löytäny pöydältä ku 4 vaan, pöytäliinan kun otti pois niin tuli 1 ja kun pöydän reunat laittoi alas ni tuli 1
käytä sitä pilliä siihen drinksuun
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kih:en mä löytäny pöydältä ku 4 vaan, pöytäliinan kun otti pois niin tuli 1 ja kun pöydän reunat laittoi alas ni tuli 1
Alkuperäinen kirjoittaja apua:multa puuttuu vielä 1.. oon löytänyt siitä pöydästä, sohvasta, kirjahyllystä, taulusta ja roskapussista..
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja apua:multa puuttuu vielä 1.. oon löytänyt siitä pöydästä, sohvasta, kirjahyllystä, taulusta ja roskapussista..
yksi on kassakaapissa
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja apua:multa puuttuu vielä 1.. oon löytänyt siitä pöydästä, sohvasta, kirjahyllystä, taulusta ja roskapussista..
yksi on kassakaapissa
mites sen saa?pitääks siihen olla joku koodi?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:kato sitä raamatusa löytynyttä asetta suurennuslasilla. siinä on nro.sarja
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:kato sitä raamatusa löytynyttä asetta suurennuslasilla. siinä on nro.sarja
Mitä asetta? Onks se tommone vihree putkilo?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:kato sitä raamatusa löytynyttä asetta suurennuslasilla. siinä on nro.sarja
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:kato sitä raamatusa löytynyttä asetta suurennuslasilla. siinä on nro.sarja
klikkaa sitä ristiä siinä kannessa