Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Täähän on pitkä peli... nyt olen jossain kellarissa... ja taas tökkäs :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:35x50+34
Siis siihen alakaappiin? Mulla on ihan eri numerot...
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Täähän on pitkä peli... nyt olen jossain kellarissa... ja taas tökkäs :headwall:
Joo, taitaa jäädä kesken taas, en älyy tuota kellaria..siihen visiin pitäis saada sen merihevosen kuvakin, mut nuo muut... :headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Täähän on pitkä peli... nyt olen jossain kellarissa... ja taas tökkäs :headwall:
Joo, taitaa jäädä kesken taas, en älyy tuota kellaria..siihen visiin pitäis saada sen merihevosen kuvakin, mut nuo muut... :headwall: :headwall: :headwall:
Ne kuulat pitää laittaa oikeisiin kohtiin...
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Täähän on pitkä peli... nyt olen jossain kellarissa... ja taas tökkäs :headwall:
Ne kuulat pitää laittaa oikeisiin kohtiin...
Tuossa keskellä on vähän kuin "juokseva hahmo", lähteekö siitä se kuula, kun muut saa oikein?
Oikeelle tulee se merihevonen(ko?)
Mut entäs ne muut?
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:saako tosta sammakosta jotain muuta irti ku ton silmästä turkoosin helmen ? Mikä idea tolla taululla tuol sohvan takana on ku se heiluu ?
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Lihansyöjäkasvista sai uuden kuulan
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Lihansyöjäkasvista sai uuden kuulan
Millai sen kuulan saa ?
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Toi sammakonsilmä heijastaa kelloon mut mä sieltä mitään irti saa.. :headwall: :headwall: Millä sen tauluntakana olevan kassakaapin saa auki .. Mä en oo ite tajunnu tästä mitään... saako ton sohvan irti seinästä jossain vaihees ??
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Mie en tajua.. :kieh:
Katso kirjasta, mitkä kohdat vastaa mitäkin numeroa. löydät parvekkeelta numerot 1,4,5 ja 9 katso kuulaa. siinä näkyy missä järjestyksessä pitää painaa. Eli ensin painat 9 sitten 5 yms. viimeisenä vielä se ysi ja sitten luukku aukeaa
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Joko olet saanut taulun pois ja kirjahyllystä vasemmalta puolelta lukitun laatikon auki. Katsoa taulua ja etsi lukitusta laatikosta samanlaiset simpukat. sen perusteella saat laatikon auki
Alkuperäinen kirjoittaja apuva:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Joko olet saanut taulun pois ja kirjahyllystä vasemmalta puolelta lukitun laatikon auki. Katsoa taulua ja etsi lukitusta laatikosta samanlaiset simpukat. sen perusteella saat laatikon auki
Miten sen kirjahyllyn laatikon saa auki? Oon ihan jumissa. Kolmas kerta kun yritän päästä läpi. Taulu on poissa ja oon löytäny siihen yhden palan-
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Alkuperäinen kirjoittaja apuva:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Joko olet saanut taulun pois ja kirjahyllystä vasemmalta puolelta lukitun laatikon auki. Katsoa taulua ja etsi lukitusta laatikosta samanlaiset simpukat. sen perusteella saat laatikon auki
Miten sen kirjahyllyn laatikon saa auki? Oon ihan jumissa. Kolmas kerta kun yritän päästä läpi. Taulu on poissa ja oon löytäny siihen yhden palan-
Jostain sai avaimen, mutta en muista mistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Mut nyt mä sain ton rattaan tonne kahen rattaan välin ja töks, mitään ei tapahdu...![]()
![]()