Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Mistä sai vasaran ja koukun?
Kaapista ja vaasista
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Mistä sai vasaran ja koukun?
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Alkuperäinen kirjoittaja dharma80:sielt sai ainakin yhen kolikon...miten noi värit menee tossa laatikossa :kieh:
miten?
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:en oo saanu ees vasaraa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Värit; eka oli musta ja kolmas punanenLoput arvasin/kokeilin
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Värit; eka oli musta ja kolmas punanenLoput arvasin/kokeilin
Ei onnistu.
Oon koittanu kaikia yhdistelmiä et eka on musta, kolmas punanen ja toka ja neljäs minkä väriset tahansa. ei aukee :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Värit; eka oli musta ja kolmas punanenLoput arvasin/kokeilin
Ei onnistu.
Oon koittanu kaikia yhdistelmiä et eka on musta, kolmas punanen ja toka ja neljäs minkä väriset tahansa. ei aukee :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Värit; eka oli musta ja kolmas punanenLoput arvasin/kokeilin
Ei onnistu.
musta-vihree-pun-keltanen
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Värit; eka oli musta ja kolmas punanenLoput arvasin/kokeilin
Ei onnistu.
Ei aukee ei.
Mahtasko olla et yhdistelmiä voi olla enempi, joissain peleissähän on eri koodeja eri lataukerralla, muistelisin.
Mistä keksit ton ekan ja kolmannen värin? Löysikkö vihjettä niille jostain?
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Värit; eka oli musta ja kolmas punanenLoput arvasin/kokeilin
Ei onnistu.
Ei aukee ei.
Mahtasko olla et yhdistelmiä voi olla enempi, joissain peleissähän on eri koodeja eri lataukerralla, muistelisin.
Mistä keksit ton ekan ja kolmannen värin? Löysikkö vihjettä niille jostain?
Juu,kaapin vas.kyljes alhaalla oli lappu ja sen telkkakaapin takana kans.
Alkuperäinen kirjoittaja badass:yks kolikko puuttuu :|