Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mulla on cd ja pala paperia. Näppistä kun klikkasin niin näppäimet katosi...
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mulla on cd ja pala paperia. Näppistä kun klikkasin niin näppäimet katosi...
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mulla on cd ja pala paperia. Näppistä kun klikkasin niin näppäimet katosi...
Näppiksen alta sai avaimen
Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mulla on cd ja pala paperia. Näppistä kun klikkasin niin näppäimet katosi...
Näppiksen alta sai avaimen
Miten avaimen saa?
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Öö, Samperi, joko sä oot rakennellu tämmöstä tekopeniksen tapasta laitosta..?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Öö, Samperi, joko sä oot rakennellu tämmöstä tekopeniksen tapasta laitosta..?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:taskulampulla saa jotain aikaseksi mutta mitähän se auttaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mihin se patukka-kumipalanen systeemi mennee??
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mihin se patukka-kumipalanen systeemi mennee??
Ootko löytänyt jo vasemman käden kuvan ja saanut siitä sormenjäljen?
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Mistä taskulamppu? Irrotin siitä tietokoneen luota jonkun mötikän ja siirsin sen oven viereiseen kaappiin...