Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja hei :mitäs nyt pitäs tehä kun sain se sormenjäljen siihen kapulaan. mitä nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Täähän on se sama?
Alkuperäinen kirjoittaja siis täh:mulla on kaikki kädenjäljet vasemman käden jälkiä???? mitä ihmettä
Alkuperäinen kirjoittaja miska:mullakin on sormenjäljet siirrerty teipille-->paperille-->kumihanskan peukalolle jonka sisällä puutikku, mutta ei se kyllä tuohon oveen mee millään ilveellä!
Mitähän oon tehny väärin tai jättänyt tekemättä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja miska:mullakin on sormenjäljet siirrerty teipille-->paperille-->kumihanskan peukalolle jonka sisällä puutikku, mutta ei se kyllä tuohon oveen mee millään ilveellä!
Ootko laittanu sen sulakkeen siihen viereiseen kaappiin?
Alkuperäinen kirjoittaja miska:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja miska:mullakin on sormenjäljet siirrerty teipille-->paperille-->kumihanskan peukalolle jonka sisällä puutikku, mutta ei se kyllä tuohon oveen mee millään ilveellä!
Ootko laittanu sen sulakkeen siihen viereiseen kaappiin?
ahaa, multa puuttuu siis sulake..
mistä se?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:hei missä se teippi on? tossa eka pelissä siis.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:hei missä se teippi on? tossa eka pelissä siis.![]()
jooko?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miska:en sa sieltä kyllä mitään
siis sieltä tietokonepöydän alta olevasta johto-sekamelskasta
saksilla ainakaan
Johan on taas vaikeeta..
Alkuperäinen kirjoittaja miska:en sa sieltä kyllä mitään
saksilla ainakaan
Johan on taas vaikeeta..
Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja miska:en sa sieltä kyllä mitään
saksilla ainakaan
Johan on taas vaikeeta..
Ei tarvii mitään apuvälineitä