M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miska:mistä hampaat?
Alkuperäinen kirjoittaja miska:Mulla on kans
-sakset
-kuppi
-rotta, jolla siivet (hampat uupuu)
-kamera
-tyttö jolla parta
-kirja jossa sammakko
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja miska:mistä hampaat?
Saikohan ne kirjahyllystä vai siltä pääkallolta..
Alkuperäinen kirjoittaja miska:rotta meni siihen toisen huoneen kurpitsaan ja sieltä tuli karkki!
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Saatteko noita tavaroita isoiks? Miten?? Mulla vasta sakset, siivet, kuppi, hattu, sammakko, kamera, barbi... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Saatteko noita tavaroita isoiks? Miten?? Mulla vasta sakset, siivet, kuppi, hattu, sammakko, kamera, barbi... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja miska:ja barbienuken sai kans menemään..en sano jos haluat itse ratkoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja miska:ja barbienuken sai kans menemään..en sano jos haluat itse ratkoa![]()
Miä sain kanssa sen karkin, mut barbi ei mee
Ootko tehnyt sille muuta, kun lisännyt parran?
Alkuperäinen kirjoittaja miska:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja miska:ja barbienuken sai kans menemään..en sano jos haluat itse ratkoa![]()
Miä sain kanssa sen karkin, mut barbi ei mee
Ootko tehnyt sille muuta, kun lisännyt parran?
barbie meni sinne toiseen kurpitsaan muistaakseni, ainakin siihen korkeeseen hyllyyn joka on samassa huonessa kuin se pata!
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Mä en saa yhdistettyä mitään vaikka käytän sitä plussaa... Miten päin vaan oon kokeillu mut ei :'(
Alkuperäinen kirjoittaja miska:..ja se rotta oli vaikea saada!!
sen slmät kiiluu(vilahtaa) siellä mustassa, ja pitää napata just sillin kiinni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Mitäs muuta sille barbille kun parta ja sit rillit veks?