HUONEPELIÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mökö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis otat kassakaapista aseen. "ammut" sillä oven lukkoon; klikkaat siis sitä oven lukkoa silloin kun sinulla on ase valittuna valikosta niin että sen aseen ympärillä on keltainen reunus. silloin lukko pamahtaa rikki.

missä piano on? osaisko joku auttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
siis otat kassakaapista aseen. "ammut" sillä oven lukkoon; klikkaat siis sitä oven lukkoa silloin kun sinulla on ase valittuna valikosta niin että sen aseen ympärillä on keltainen reunus. silloin lukko pamahtaa rikki.

missä piano on? osaisko joku auttaa?

toisessa huonessa on iso keltanen kissa, mene sen taakse ja laita kentanen häntä paikalleen, kissan suusta tulee piano

Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
onko niitä nuotteja löydetty??

ensin CDECDE
sitten EDCDEEE

ja jos joku ei tiiä, niin C on viiden kosketin vasemmalta

mitä sen jälkeen tapahtuu. En huomannu mitään uutta..

pitäis tippua se valtikka siitä kissan tassun alta, sillä saa lammastaulun takaa kaukoputken

onko niitä nuotteja löydetty??

ensin CDECDE
sitten EDCDEEE

ja jos joku ei tiiä, niin C on viiden kosketin vasemmalta

mitä sen jälkeen tapahtuu. En huomannu mitään uutta..

pitäis tippua se valtikka siitä kissan tassun alta, sillä saa lammastaulun takaa kaukoputken

Mitenhän se ei lähe siitä.. vaikka se sillai lähtee poies siitä, luulis että se sillon on mennyt oikeen.. Tippuuko se siitä itestään?

Huh. Kerran jo luulin nostaneeni tän. Mut heittikin muta vaan pihalle ;)

Tulisko joku pelaamaan tän mun kanssa loppuun? Oon tokassa huoneessa. Maijan karitsat on soiteltu, dynamiitin saan palamaan, mutta mihin mä laitan sen? Mitä teen ruuvarilla? Ja vissiin multa puuttuu vielä yksi tavara. Help!

Siel kissan takanakin on vihje: nuottien järjestys on CDEFGAHC. Niinku nakkis jo sanokin ni c on 5. valkoinen vasemmalta. ei siinä tartte mun käsittääkseni soittaa kuin se maijan karitsan eka rivi.

mä olen kyl jumissa tuon pianon kans!!! hermot menee!!! :headwall:

Yritä jossu, yritä!
Mä oon jumissa nyt. Annoitko muuten sen juuston sille hiirelle jolla on se avain vai laitoitko roskikseen (jolloin se tulee täyteen hiiriä)?