Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Nyt vaan en ihan kaikkia värejä/numeroita tahdo löytää.
Värejä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Nyt vaan en ihan kaikkia värejä/numeroita tahdo löytää.
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Nyt vaan en ihan kaikkia värejä/numeroita tahdo löytää.
Värejä?
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Pelailenko yksinäni??
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Pelailenko yksinäni??
No silleen että teen mitä olet jo tehnyt, eli seurailen sua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Sieltä vaatelaatikosta pitää löytää sellaiset värikkäät rintsikat ja niitä näpäyttää sauvalla!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Sieltä vaatelaatikosta pitää löytää sellaiset värikkäät rintsikat ja niitä näpäyttää sauvalla!!!
Yritän ja yritän, mut en saa irti kun sen raskaus mekon ja käsiraudatsiispä jatkan yrittämistä
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Mä olen ihan pihalla tän pelin kans...
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Ei saa nyt luovuttaa! Mä vasta pääsin takaisin koneen äärelle...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Ei saa nyt luovuttaa! Mä vasta pääsin takaisin koneen äärelle...![]()
No jos sä kerrot että miten edetään niin pelaan![]()