huono äiti:lapsi hoidossa minä kotona "#%¤#

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin tai näin aina syyllisyys vaivaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin tai näin aina syyllisyys vaivaa

Vieras
oon raskaana ja eile iski hirveä flunssa päälle,vein siis lapsen hoitoon jossa joku jaksaa touhuta sen kanssa,nt on sitten huono omatunto siitä, mutta yhtälailla olisi siitä jos lapsi olis kotona ja minä vaan makaisin sängyssä.

Niin sitä pitää, siitähän me maksetaan =) mullakin oli lapset koko viime viikon hoidossa vaikka ite olin saikulla =) Olivat kylläkin lyhennettyä päivää mut hoitoon nyt vein kun joka päivästä kuitenkin maksan =)

Mä vien useinkin lapsen hoitoon ja jään itse kotiin. On ihana joskus vaan maata, käydä yksin suihkussa tai lähteä vaikka shoppailemaan.
se ei ole milläänlailla lapselta pois jos hän on viitenä päivänä viikossa hoidossa kuusi tuntia.
:)

Minä se vasta huono olen. Tässä istun koneella kun pyykkikone pauhaa ja lattiat kuivuu. Ja lapsi viety aamulla hoitoon kun toinen mennyt kouluun. Ruoan vielä illaksi teen ja lähden töihin 17.00. tosin haen tuon kuopuksen tarhasta 15.00 ,jotta ehitään hetki yhessä olemaan.
Mulla nää työvuorot on enimmäkseen iltapainotteisia ja kuopus on kyllä kotona vapaapäivinäni,mutta työpäivinä vien,jotta saan siivottua ja tehtyä muitajuttuja. joskus nukun päiväunia,kun työn ja aamuheräämisen välillä saattaa olla 3h.

Yhteistyössä