Huono itsetunto..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko muita joilla on todella huono itsetunto? Olen kärsinyt tästä vuosikaudet ja se vaikuttaa ihan kaikkeen..parisuhteeseen,työelämään,sosiaaliseen elämään..miten voisin nousta tästä suosta ja alkaa uskoa itseeni enemmän? Pelkään jatkuvasti että minut hylätään tai torjutaan tai että selkäni takana puhutaan pahaa.

Mulla on kautta aikaa myös ollut. Koskaan ei itsetuntoni ole ollut kovin hyvä, mutta kelvollinen ja pärjättävä kuitenkin. Kotiäiti vuodet söivät viimeisetkin rippeet itsetunnostani. Noh, nyt sain opiskelupaikan ja aloitan koulun. Sain siitä jo energiapiikin ja uskon itseeni, se on hyvä alku. Toivon että saisin sitä kautta sosiaaliset taitoni takaisin ja jonkun ystävänkin. Aion tehdä paljon töitä itseni eteen ja saada itsetuntoani kohennettua. Jos en ominavuin meinaa onnistua, sitten haen apua ulkopuolisilta -> ammattilaiselta. Tällä hetkellä fiilikset ovat kuitenkin hyvät, vaikka pelottaa vietävästi potkia itseään tulevaisuuteen ja sosiaalisuuteen.

On aikas...
Oon jotenskin semmoinen, että vaikka saan hyvää palautetta se vaikuttaa vaan lyhyen hetken siivittävästi, tai saatan miettiä oliko palautteen antaja ihan tosissaan tai hänen vaikuttimiaan...
Kuulemma pitäisi opetella positiivista ajattelumallia. ;>

Yhteistyössä