Huono poikaystävä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Einäin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Einäin

Vieras
En tiedä olenko itse liian vaativa vai eikö poikaystäväni välitä minusta tarpeeksi. Vähän taustaa: Olemme olleet yhdessä puolitoista vuotta, ja molemmat on 20-vuotiaita. Tähän asti olemme nähneet toisiamme lähes päivittäin.

Viime aikoina kuitenkin monet asiat ovat alkaneet mennä minun edelleni. Esim. viikonloppuisin poikaystävä on usein kavereiden kanssa mielummin kuin minun kanssa. Hän on ottanut myös lisää työvuoroja joten usein käy niin että vain nukumme yhdessä.

Haluaisin olla poikaystävälleni se number one. Ymmärrän kyllä että on muutakin elämää ja onhan itsellänikin kavereita ja perhe joita näen. Olen vaan huolestunut siitä, että tilanne on nyt yhtäkkiä muuttunut. Ikään kuin alkuhuuma olisi ohi ja nyt hänellä on lupa kohdella minua miten haluaa.

Poikaystävä jaksaa kyllä sanoa että rakastaa minua ja myös kehuu ulkonäköäni usein. Hän on myös kaikin puolin kunnollinen ja osaa olla ihanakin. Suurin ongelma on se, että taidan olla jonkinlainen itsestäänselvyys nykyään.

Vähän aika sitten olin kolme päivää kuumeessa yksin kotona. Poikaystäväni oli kaverinsa luona toisella paikkakunnalla tuon ajan. Soitti toki kerran päivässä, että mikä vointi. Mutta tuo reissu ei tosiaankaan olisi ollut pakollinen..

Olen miettinyt eroa. Olen kuitenkin vasta parikymppinen naisenalku ja haluaisin tuntea itseni oikeasti tärkeäksi ja halutuksi. Mitä mieltä olette? Onko tuo normaalia parisuhdetta? Onko kaikki miehet samanlaisia vai onko olemassa parempiakin poikaystäviä?

Jos on kovassa kuumeessa ja todella kipeä. Eipä ole mukavaa köllötellä yksin, kun tietää toisen olevan kavereiden kanssa. Sairaana olevaa ei tarvitse koko ajan passata, mutta se pelkkä läsnäolokin riittää. Muutoinkin olo on kurjaa. Joku saattaa miettiä, että miksi molemmilla pitäisi olla kurjaa, kun ei "pääse" ulos ja joutuu sairasta viihdyttämään.
Yleensä ne henkilöt jotka eivät ymmärrä mistä on kyse, niin itse sairastaessaan vaativat ehdotonta passausta ja valittelevat pikku kolotuksistakin.

Poikaystäväsi on varmasti kunnollinen nuori mies, mutta ajattelematon. Yleensä, tai ei voi aina yleistää..mutta kuitenkin joiltakin miehiltä puuttuu se empatiakyky. Sitten, kun osuu omalle kohdalle ja väännetty rautalangasta. Tajuavat sitten.
Naisten pikku narinat eivät välttämättä mene perille, kun on kyse kavereista. Akkavalta kaameinta ja kaverit vielä säälittelevät..

Kovin nuoriahan te vielä olette, joten elämässä tapahtuu muutoksia suuntaan ja toiseen. Arkikin on astunut elämäänne. Arki ei ole rakastumisen huumaa, ei symbioosiakaan enää, vaan suhteellisen tylsää elämää, jossa muutkin asiat alkavat olla taas merkityksellisä, kuin yhdessäoleminen.

Jos sinusta tuntuu siltä, jotta eromietteet saavat sijaa, luultavasti se kertoo siitä, jotta haluat kokea muutakin elämää, kuin tämä ennen vakiintumista. Toisin sanoen, normaalia nuorten menemistä ja uusiin ihmisiin tutustumista. Sen "oikean" katselemista ja seurustelua, tutustumista nuoriin miehiin. Se kuuluu ikäkauteenne.

Yhteistyössä