Huono suhde vanhempiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onneton

Vieras
Onko muita joilla on huonot välit omien vanhempien kans? Mun vanhemmilla käyty harvoin, koska asutaan kaukana. Sillon kun ollaan esim. äitini kans tekemisis oon joutunu teeskentelemään muuta mitä oon, tyyliin kaikki hyvin vaikkei oliskaa. Just vasta kävin niillä lasten kans, ja melkein heti tuli riitaa ja tulos oli se että meni välit katki. Mä kun en kuulemma olisi saanu mennä käymään edes vaikka ilmoitin etukäteen!!! Musta tuntunu jo murrosiästä asti ettei ne hyväksy mua. Ihan pienetkin asiat saa ne heti hermostumaan.
Tuntuu pahalle ettei mua hyväksytä...

Alkuperäinen kirjoittaja Onneton:
Onko muita joilla on huonot välit omien vanhempien kans? Mun vanhemmilla käyty harvoin, koska asutaan kaukana. Sillon kun ollaan esim. äitini kans tekemisis oon joutunu teeskentelemään muuta mitä oon, tyyliin kaikki hyvin vaikkei oliskaa. Just vasta kävin niillä lasten kans, ja melkein heti tuli riitaa ja tulos oli se että meni välit katki. Mä kun en kuulemma olisi saanu mennä käymään edes vaikka ilmoitin etukäteen!!! Musta tuntunu jo murrosiästä asti ettei ne hyväksy mua. Ihan pienetkin asiat saa ne heti hermostumaan.
Tuntuu pahalle ettei mua hyväksytä...

aivan samanlainen suhde täällä. oletko esikoinen?

Tuli myös mieleen, että voisiko vanhuksilla olla jonkinlaista taantumaa ja sellaista itsekästä itsesuojelua, että jos asuu kaukana, niin haluaa tahallisesti katkaista välit jonkin tekosyyn varjolla, niin ei tarvitse kärsiä ikävästä lapsenlapsia kohtaan tai kärsiä siitä kyläilystä mikä on vaikeaa, jos asuu kaukana ja vieraantuneet toisistaan. lisäksi kyläily on rasittavaa puolin ja toisin.

Yhteistyössä