?
?
Vieras
TOTTAKAIT!! Mut mä ymmärsin et tässä vänkätään jo siitäki et antaisiko olla ollenkaan tekemisissä? mietin vain et jos omat välit appivanhempiin on huonot ni millaisisa niistä tapaamisista tuleeAlkuperäinen kirjoittaja siis:Alkuperäinen kirjoittaja ?:mä en edeleenkään ymmärrä miksi omat kiistat isovanhempien kanssa oisivat sellainen syy että lapsi ei voisi olla niiden kanssa tekemisissä, jos lapsi hoidetaan kuitenki mummulassa ihan okAlkuperäinen kirjoittaja siis:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja siis:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja siis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et omista sitä lasta, vaikka kuinka et tulisi toimeen appivanhempien kanssa. Lapsellakin tulee olla omat oikeutensa, vaikka sinulla on ongelmia tulla toimeen muiden kanssa.
kuinka voit sanoa, ettei ap omista omaa lastaan?![]()
Omistaako joku sut?!
En tiedä nyt ymmärränkö suomen kieltä oikein...Mutta siis kai lapsen äidillä on oikeus päättää kenen luo lapsen antaa _yöksi_ tai ylipäätänsä hoitoon.
On toki. Mutta yhtälailla lapsen isä voi päättää että lapsi voi mennä isovanhemmilleen yöksi.
Mun mielestä päätös on yhteinen. Jos toinen on sitä vastaan, en usko että toinen siihen kuolee jos mennään sen mukaan, jolle tulis kamala olo siitä että lapsi menisi hoitoon...
Esim. Mä en halua mun lapseni menevän toiselle mummolle hoitoon. Miehen mielestä voi mennä. Lapsi ei mene, koska mulle tulisi siitä hirveä olo, mutta mieheni voielää sen asian kanssa että lapsi ei mene.
Voihan sitä olla tekemisissä ilman yökyliäkin. kyllä meillä tää toinenkin mummo kyläilee usein, mutta meidän "silmien alla".