Hutsuko teidän mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.......

Vieras
Mä olen sinkkuäiti (yh on ruma sana...) ja baareissa/yökerhoissa AINA kun lapsista vapaata, kuten myös tänään. Mä harrastan seksiä tuntemattomien kanssa, ja myös parin vakkarin kanssa.
Mä olen harrastanut, pelkästään jo tän vuoden puolella, seksiä seitsemän naimisissa olevan miehen kanssa. Jotenkin ne vaan aina lähestyy mua baarissa, vaikka en mitenkään provosoi tai flirttaile. En minä etsi varattuja miehiä, he lähestyvät minua... Jossain kohtaa (varsinkin jos sormus on otettu pois..) ilmenee kuitenkin, että mies on naimisissa eikä siis halua muuta kuin kerran edes hyvää seksiä.. Onko vika siis minussa??? Niinhän te varmasti väitätte.. Ehkä mies kaipaa jotain mitä ei kotoansa saa... Tai jos seksielämä on todella kuollutta... En edes koe syyllisyyttä vaan iloa siitä, että voin tarjota nautintoa miehelle, joka sitä näyttää tarvitsevan. Varmasti kotonakin sujuu paremmin kun halut on tyydytetty... En juo itseäni koskaan humalaan, otan vain yksi tai kaksi siideriä, miehet saattavat olla enemmän tai vähemmän humalassa kyllä, yksi oli muutama viikko sitten selvinpäin koska oli kuskina kavereilleen... Olenko siis hirviö? Omasta mielestäni en... Eiköhän jokainen tee niin kuin parhaaksi näkee...

Ehkä haluaisit olla hutsu, tai toivot ainakin että sun käytöksesi herättäisi paheksuntaa, jotta saisit tuntea olevasi tosi cool tai jotain?

Mun mielestä sinä vaan harrastat riskikäyttäytymistä.

Jopa miehenä vihaan tollast touhua. Ennen asia oli toisen. Kiva ku ap:n kaltaiset pikkuhuorat jako persettä. Aina varma poka, mut nykyään arvostan enemmän ihan muita arvoja

Niin... mut sit voi osotella vaan itseensä.
Etkö sä tiiä että vika on aina raiskaajassa tai hakkaajassa, ei koskaan uhrissa? :xmas:
Niin täällä jaksetaan aina julistaa.
Ja onhan se totta, mutta kyllä mun mielestä oman järjen käyttökin on täysin sallittua, ja tuntemattoman matkaan lähteminen ei ole ihan fiksua.

• Tykkää
Reactions: imperial
Mikäpä siinä, jos itse koet toimivasi oikein itseäsi kohtaan ja saavasi tuosta touhusta jotain (muutakin kuin kenties arveluttavan maineen, sukupuolitauteja, itsetunto-ongelmia...) Jokainen vastaa omasta käytöksestään, joten se että ne varatut miehet harrastavat kanssasi seksiä on niiden ukkomiesten (ja ehkä heidän perheidensä) ongelma, ei sinun. Mulle ei sopis, tulis aika hyväksikäytetty olo tollasesta, mutta kukin tyylillään.

Etkö sä tiiä että vika on aina raiskaajassa tai hakkaajassa, ei koskaan uhrissa? :xmas:
Niin täällä jaksetaan aina julistaa.
Ja onhan se totta, mutta kyllä mun mielestä oman järjen käyttökin on täysin sallittua, ja tuntemattoman matkaan lähteminen ei ole ihan fiksua.

Raiskauksen uhri saa mun sympatiat yleensä, mut ap:n tapauksessa ei nappais paskaakaan. Niin makaa ku petaa

Jopa miehenä vihaan tollast touhua. Ennen asia oli toisen. Kiva ku ap:n kaltaiset pikkuhuorat jako persettä. Aina varma poka, mut nykyään arvostan enemmän ihan muita arvoja

Olitko sinä se joka harrasti parinvaihtoa ja kimppakivaa?
Enivei. Sä olet siis joskus jakanut munaa pikkuhuorille? Olit se aina varma poka? Taivaanlahja puuteessa oleville kertapanoa tarvitseville?

Mielenkiintoista, en koe olevani hyväksikäytetty tms., ihan vapaaehtoisestihan minä seksiä harrastan :)
Ja nautin, todella nautin. Olen seksuaalisesti aktiivinen nainen (on huomattu ettei sitä tässä maailmassa hyväksytä..), mutta en kuitenkaan ole nyt valmis vakavaan suhteeseen. Lapset eivät tiedä näistä asioista tietenkään mitään, eikä heidän kuulukaan.
Joten ketä tässä vahingoitan? En minä väkisin miehiä sänkyyn raahaa, kyllä he ihan vapaaehtoisesti lähtevät... :)

[QUOTE="vieras";26033480]Olitko sinä se joka harrasti parinvaihtoa ja kimppakivaa?
Enivei. Sä olet siis joskus jakanut munaa pikkuhuorille? Olit se aina varma poka? Taivaanlahja puuteessa oleville kertapanoa tarvitseville?[/QUOTE]

Kimppaa harrastan edelleen. Se on asia erikseen. Mä en koskaan tarvinnut pillua huorilta. mut oli joskus kiva sellanen pässi roudaa himaan, naida ja heittää vittuun

Mielenkiintoista, en koe olevani hyväksikäytetty tms., ihan vapaaehtoisestihan minä seksiä harrastan :)
Ja nautin, todella nautin. Olen seksuaalisesti aktiivinen nainen (on huomattu ettei sitä tässä maailmassa hyväksytä..), mutta en kuitenkaan ole nyt valmis vakavaan suhteeseen. Lapset eivät tiedä näistä asioista tietenkään mitään, eikä heidän kuulukaan.
Joten ketä tässä vahingoitan? En minä väkisin miehiä sänkyyn raahaa, kyllä he ihan vapaaehtoisesti lähtevät... :)

Mut miks ne miehet valehtelee, jos lähdet mukaan kuitenkin? Se on tässä sellanen mikä itseäni mietityttää.

Ite en kykenis vastaavaan toimintaan, mutta laitetaan se estyneisyyteni piikkiin.

Kaikki tuo selittely antaa mulle vaan sellaisen vaikutelman, että oikeasti nautit siitä jos herätät paheksuntaa.

Ei siinäkään vikaa ole, mutta useimmilla se kai jää johonkin 17-19 ikävuoden paikkeille.

funny-gifs-jackie-said-no.gif

Teistä tulee vähän sellainen olo, että haette täältä lohtua ja hyväksyntää, kuten esimerkiksi sille että "Söin lapseni suklaamunat.."
Minusta se on säälittävää..

Mutta ei se mitään, minä myös syön munaa, mutta en suinkaan lapsille tarkoitettuja :)

Yhteistyössä