A
ap
Vieras
Olitteko Powerparkissa?? Mä en sit ehtinyt sopia sun kans treffejä sinne ja harmittaa!! Mut me oltiin siellä
En tiennyt moneltako oltaisiin perillä, mut oltiin yhdentoista jälkeen jonottamassa sisään!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olitteko Powerparkissa?? Mä en sit ehtinyt sopia sun kans treffejä sinne ja harmittaa!! Mut me oltiin sielläEn tiennyt moneltako oltaisiin perillä, mut oltiin yhdentoista jälkeen jonottamassa sisään!!
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olitteko Powerparkissa?? Mä en sit ehtinyt sopia sun kans treffejä sinne ja harmittaa!! Mut me oltiin sielläEn tiennyt moneltako oltaisiin perillä, mut oltiin yhdentoista jälkeen jonottamassa sisään!!
Juu, oltiin. Siinä vartin yli 11 tultiin jonottamaan ja sisällehän pääsi melkein samantien. Vielä puoli viideltä oltiin paikalla, vaikka meidän piti lähteä kotiinpäin jo ennen 16.
Mulla oli valkoinen tunika, vaaleat farkut ja mustat avokkaat, harmaat/tummat hiukset. Mukanani oli mies, tumma kiharatukkainen, tytär 9v. jolla harmaat leggarit ja valkoinen meksikolaistyylinen tunika marimekon punainen huivi päässä, poika 12 v. jolla vaaleat shortsit ja tummansininen T-paita, molemmat tummatukkaisia. Aikuinen tytär, blondi mustissa topissa ja capreissa.
Lisäksi porukkaan yhtyi myös vanhin poika ja miniä, molemmat vaaleita ja miniällä nätisti pyöristynyt vatsa. Näitkö meidät?
Miltä te näytitte? Mulla oli runsaasti aikaa katsella ihmisiä koska en käynnyt laitteissa, katselin vain kun lapset kävivät pyörimässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Höh, en tainnut huomata sittenEthän se ollut sinä joka huusit kuin syötävä Tyfoonissa?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Höh, en tainnut huomata sittenEthän se ollut sinä joka huusit kuin syötävä Tyfoonissa?
![]()
Mulla on joku mielikuva siitä Mikki hiiri paidasta..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Höh, en tainnut huomata sittenEthän se ollut sinä joka huusit kuin syötävä Tyfoonissa?
![]()
toi vuoristorata oli ehkä rajuin laite mihin lähdin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Höh, en tainnut huomata sittenEthän se ollut sinä joka huusit kuin syötävä Tyfoonissa?
![]()
muilla en tainnut nähdä sellaista. ainakaan mustana..meidän pitää tehdä treffit kokkolaan, ku joskus sinne eksyn! ollaan ny käyty useemmastikin, mut sitten, ku yksin pääsee!
kävin joskus keväällä ihan yksin siel shoppaamassa!!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Höh, en tainnut huomata sittenEthän se ollut sinä joka huusit kuin syötävä Tyfoonissa?
![]()
Vanhin tytär ja 12 v. kävivät lähes kaikki läpi, käymättä jäivät Cobra ja Boosteri. Mä en tajua miten niitten päät kestää sitä pyöritystä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Höh, en tainnut huomata sittenEthän se ollut sinä joka huusit kuin syötävä Tyfoonissa?
![]()
Vanhin tytär ja 12 v. kävivät lähes kaikki läpi, käymättä jäivät Cobra ja Boosteri. Mä en tajua miten niitten päät kestää sitä pyöritystä.
minulla pehmis pyöri mahassa jo lasten laivassa..mulla ei ilmeisesti maha kestä
oli hurjannäköisiä laitteita!
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Höh, en tainnut huomata sittenEthän se ollut sinä joka huusit kuin syötävä Tyfoonissa?
![]()
muilla en tainnut nähdä sellaista. ainakaan mustana..meidän pitää tehdä treffit kokkolaan, ku joskus sinne eksyn! ollaan ny käyty useemmastikin, mut sitten, ku yksin pääsee!
kävin joskus keväällä ihan yksin siel shoppaamassa!!
![]()
Täällä shoppailemassa? Minusta kun tuntuu että Kokkolan kaupoista ei löydy mitään?! Mutta juu, sopiihan se, kunhan on sellaiseen aikaan etten ole töissä (aamupäivä ).
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Höh, en tainnut huomata sittenEthän se ollut sinä joka huusit kuin syötävä Tyfoonissa?
![]()
minulla pehmis pyöri mahassa jo lasten laivassa..mulla ei ilmeisesti maha kestä
oli hurjannäköisiä laitteita!
Ne kävi Cobrassa viime kesänä, ja tulivat lähes vihreänaamaisina sieltä pois. Nyt välttivät sitä sujuvasti.