Huumoria vaaditaan täss elämässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ensin miljonääri varastaa muilta verorahoja (laillisesti tottakai) ottamalla ilmaisia optioita ym. verorahoja ja sitten maksaa siiitä promillen takaisin.

Älä ole tyhmä.
No kerros mulle, mitä verorahoja vaikkapa Selänne on varastanut? Tietty verorahoilla se on varmaan jääkiekkoharrastuksensa aloittanut, mutta niin voi kuka tahansa aloittaa.
Ai mitä verorahoja?
Miksi valtio tukee urheilua ja juuri jääkiekkoa (poikia) pitämällä joka kylässä sairaan kallista ja ilmastoa saastuttavaa kaukaloa? Miesten pelleilyharrastusta (isot miehet mustan muovinpalan perässä) tuetaan.
Esim. ei tyttöjen suosimia harrastuksia tueta verorahoin ollenkaan samassa mittakaavassa( tanssi ym).

Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:
höpsistä. vertaapas pikkuisen mun tuloja (0 euroa) mun sakkoon (reilu satanen) ja niiden tuloja niiden sakkoihin.

Kyllä ne ei maksa yhtään mitään.
Höpölöpö...eikäs ne ole kymmenissä tuhansissa euroissa pyörineet Selänteiden yms ylinopeussakot? Sitäpaitsi toi ylinopeussakko on maksu, jonka sä olet ihan tietoisesti ja vapaaehtoisesti itsellesi hankkinut.

mutta ne selänteet eivät ole tietoisesti hankkineet, vaikka ajavat suurempaa ylinopeutta kuin minä. (sain vain tuon rikesakon).

Itketään yhdessä nyyh. voi että jos jokainen suomalainen antaa euron selänteelle ja muille miljardööreille, jotka ajelevat 200 tunnissa ja saavat sakon, niin jospa ne pärjäisivät?

kuule Selänne on tosi reilu veikko .. kyllä se maksaa itkemättä hölmöilynsä eipä viititä sotkea häntä sinun hölmöilyysi.. luuletko että voit ajaa ylinopeutta koska sinulla ei ole tuloja?

just.
Kiva palsta tämä. Muistetaan nuolla jatkossakin rikasta.

Ai mitä verorahoja?
Miksi valtio tukee urheilua ja juuri jääkiekkoa (poikia) pitämällä joka kylässä sairaan kallista ja ilmastoa saastuttavaa kaukaloa? Miesten pelleilyharrastusta (isot miehet mustan muovinpalan perässä) tuetaan.
Esim. ei tyttöjen suosimia harrastuksia tueta verorahoin ollenkaan samassa mittakaavassa( tanssi ym).
Mitäs jos hakisit mukaan kunnallispolitiikkaan ylinopeutta ajamisen sijasta? ;) Voidaan tosiaan pohtia, miksi jääkiekkoa tuetaan enemmän kuin tanssia, mutta asialla ei ole mitään tekemistä sun - tai kenenkään muunkaan - ylinopeussakkojen kanssa :)

Ai mitä verorahoja?
Mitäs jos hakisit mukaan kunnallispolitiikkaan ylinopeutta ajamisen sijasta? ;) Voidaan tosiaan pohtia, miksi jääkiekkoa tuetaan enemmän kuin tanssia, mutta asialla ei ole mitään tekemistä sun - tai kenenkään muunkaan - ylinopeussakkojen kanssa :)
no totta helvetissä on. Kaikki on yhteydessä kaikkeen.

just.
Kiva palsta tämä. Muistetaan nuolla jatkossakin rikasta. [/quote]

:laugh: vai nuolla rikasta miten sä sen vedit tähän.. ei Selänne tai ollila tai Halonenkaan liity tähän mitenkään, itse ajoi ylinopeutta EI kukaan muu (saanen huomauttaa) voithan mennä istumaan sen ajaksi jos ei miehesi maksa sakkojasi :kieh: tai hanki töitä niin ei tulot ole 0 e

Mitähän mieltä euroopan ihmisoikeustuomioistuin olisi tuosta asiasta, että suomessa ihminen ei saa mitään rahaa työttömänä, jos on naimisissa . Suomessa kun ei verotus kuitenkaan huomioi mitenkään elatusvelvollisuutta eikä pallkkakaan kasva vaikka on lapsia ja vaimo elätettävänä, kuten monissa muissa sivistysmaissa.

Mitähän mieltä euroopan ihmisoikeustuomioistuin olisi tuosta asiasta, että suomessa ihminen ei saa mitään rahaa työttömänä, jos on naimisissa . Suomessa kun ei verotus kuitenkaan huomioi mitenkään elatusvelvollisuutta eikä pallkkakaan kasva vaikka on lapsia ja vaimo elätettävänä, kuten monissa muissa sivistysmaissa.

just.

:laugh: vai nuolla rikasta miten sä sen vedit tähän.. ei Selänne tai ollila tai Halonenkaan liity tähän mitenkään, itse ajoi ylinopeutta EI kukaan muu (saanen huomauttaa) voithan mennä istumaan sen ajaksi jos ei miehesi maksa sakkojasi :kieh: tai hanki töitä niin ei tulot ole 0 e[/quote]

Onko tällä kaikki lukutaidottomia ja empatiakyvyttömiä.
Kerroin heti aloituksessa että oikeita töitä ei ole (tukityöpaikat joissa työpanoksen saava ei maksa mitään ovat orjuutta ja rikastuttavat vain rikasta ja aiheuttavat tilanteen, että kukaan ei maksa enää ihmiselle palkkaa typanoksesta).

Ja ihan kiva että teitä naurattaa toisen sakko, kun tulot 0 euroa.

just.

:laugh: vai nuolla rikasta miten sä sen vedit tähän.. ei Selänne tai ollila tai Halonenkaan liity tähän mitenkään, itse ajoi ylinopeutta EI kukaan muu (saanen huomauttaa) voithan mennä istumaan sen ajaksi jos ei miehesi maksa sakkojasi :kieh: tai hanki töitä niin ei tulot ole 0 e

Onko tällä kaikki lukutaidottomia ja empatiakyvyttömiä.
Kerroin heti aloituksessa että oikeita töitä ei ole (tukityöpaikat joissa työpanoksen saava ei maksa mitään ovat orjuutta ja rikastuttavat vain rikasta ja aiheuttavat tilanteen, että kukaan ei maksa enää ihmiselle palkkaa typanoksesta).

Ja ihan kiva että teitä naurattaa toisen sakko, kun tulot 0 euroa.[/quote]

Mutta sen miljönäärin sakon takia itketään ja käräjäoikeuskin lieventää sakot muutamaan tonniin.

no aja ihmisiksi eläkä ota sakkoja se on mun neuvoni.. turha loukkaantua mutta kommari puheet saa aina mun niskavillani pystyyn .. töitä löytyy kyllä tekevälle .. juuri itseäni pyydettiin toiseen firmaan töihin ja muuten ajattelin mennä... joten hyville löytyy pyytämättäkin

no aja ihmisiksi eläkä ota sakkoja se on mun neuvoni.. turha loukkaantua mutta kommari puheet saa aina mun niskavillani pystyyn .. töitä löytyy kyllä tekevälle .. juuri itseäni pyydettiin toiseen firmaan töihin ja muuten ajattelin mennä... joten hyville löytyy pyytämättäkin

Mikä ammattisi on?
Ihan oikeaa palkkaa maksavat?
Onnittelut! Olet varmasti todella taitava!

Alkuperäinen kirjoittaja ennnen sattui ja tapahtui:
Alkuperäinen kirjoittaja turska:
kohta on niin että meilläki mies elättää,ja naama väärällään elättääkin:( ei ole reilua että meijän on pakko erota tuon lain ja säädöksen takia:(

Meillä venytetään vaan senttiä. ero ei ole vielä käynyt mielessä.

kuuntele nyt itseäs, jos on rahasta tiukkaa niin ei hommaa tahallaan ylimääräisiä laskuja (ja jokaisen ajokortin omaavan kun pitää tietää se vallitseva nopeusrajoitus ja noudattaa sitä)
Sinun sakkoko oli rikkaiden syy? köyhät saa kaahailla?

Hyvä, jos et ole koskaan tehnyt yhtän virhettä elämäsi aikana. Kukkakimppu ja papukaijamerkki.
Mulla siis eka sakko ja kortti on ollut kohta 20 vuotta.

no totta helvetissä olen tehnyt virheitä ja varmasti tulen vielä tekemään, mitä se tähän kuuluu?
Se nyt vaan on fakta että sakot on sakkoja ja ne on maksettava jos lakia rikkoo.
Ei tässä auta itkeä jos joku muu tienaa paremmin, ei se selänne painanu sinun kaasupoljinta.

Kyllä täällä on taas oikein mukavaa porukkaa.... AP: Ei noin ilkeitä ämmiä kannata kuunnella. Omaa katkeruuttaan vaan purkavat suhun, ku sä vahingos paljastit saaneesi sakot. Sehän on ihan maailman kauhia synti!!!! Ku täydelliset ihmisethän ei sakkoja saa.

Ja toiseks; ne sakothan ei ollu asian ydin.

Olen AP.n kans täysin samaa mieltä noista työttömyys asioista!!! Ne kaiken maailman tukityöpaikat, kurssit ja 'työharjoittelut' on täyttä riistoo ja aivan lapsellista työllisyystilastojen kaunistelua!!!!!
Itellä on ollu (luojan kiitos) töitä tauotta heti koulusta pääsyäni, mutta olen vierestä seurannu omaa äitiäni tos älyttömäs rumbas. Sitä on yli kymmenen vuotta pompoteltu kymmenillä kursseilla, työllistämistöissä ja työharjoitteluissa. Äitini 25 vuoden työkokemusta surutta käytetään hyväksi. Ja rahallinen 'palkka' on suoranaista W***tuilua. Monessa 'työharjoittelupaikas' on aiva jääty itkeen mutsin perään, ku hän puolen vuoden aikana teki ku hullu töitä(tarkka työhullu ku on) mutta palkata ei ole saanu. Ja heti seuraavana päivänä on tullu uus 'työharjoittelija' ovesta sisään.

Mä aiva kiehun ku ajattelenkin!!!!!!!!!
Tsemppiä sulle AP. Ja älä anna ton kohtelun vaan lannistaa sua. Tai mikä pahinta, älä anna laskee sun omanarvontuntoa!!! Sillä sitä tollanen pompottelu pitemmän päälle tekee.

Mikä ammattisi on?
Ihan oikeaa palkkaa maksavat?
Onnittelut! Olet varmasti todella taitava!
jep.. ravintolassa olen töissä ja oikeata palkkaa maksavat(vaikka en huippupalkattuihinkaan kuulu..)kiitos onnitteluista ja olen todellakin taitava vai sanoisinko työni osava :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

mene sinne työharjotteluun tai muuhun vastaavaan josta saa sen verran rahaa että on jotain jolla maksaa se sakko.

En mene. tiedän, että minun yksityinen mielenosoitus valtiovaltaa kohtaan ei auta. Maailma ei muutu vaikka minä en alistu orjaksi. Mutta minä olen ylpeä ja minulla on periaatteet.

Menen heti huomenna töihin jos saan oikean työpaikan (jossa työpanoksen saava maksaa palkan jolla elää). Mutta oikeita töitä ei ole, kun valtio mieluummin jakaa rikkaille ilmaista rahaa työpanoksenmuodossa. Minäkin olen miljonääri, jos saan "työharjoittelijoita" ja tukityöläisiä tekemään ilmaiseksi niska limassa minulle töitä.

Sakko hoituu, mutta huumoria vaaditaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sympatiaa:
Kyllä täällä on taas oikein mukavaa porukkaa.... AP: Ei noin ilkeitä ämmiä kannata kuunnella. Omaa katkeruuttaan vaan purkavat suhun, ku sä vahingos paljastit saaneesi sakot. Sehän on ihan maailman kauhia synti!!!! Ku täydelliset ihmisethän ei sakkoja saa.

Ja toiseks; ne sakothan ei ollu asian ydin.

Olen AP.n kans täysin samaa mieltä noista työttömyys asioista!!! Ne kaiken maailman tukityöpaikat, kurssit ja 'työharjoittelut' on täyttä riistoo ja aivan lapsellista työllisyystilastojen kaunistelua!!!!!
Itellä on ollu (luojan kiitos) töitä tauotta heti koulusta pääsyäni, mutta olen vierestä seurannu omaa äitiäni tos älyttömäs rumbas. Sitä on yli kymmenen vuotta pompoteltu kymmenillä kursseilla, työllistämistöissä ja työharjoitteluissa. Äitini 25 vuoden työkokemusta surutta käytetään hyväksi. Ja rahallinen 'palkka' on suoranaista W***tuilua. Monessa 'työharjoittelupaikas' on aiva jääty itkeen mutsin perään, ku hän puolen vuoden aikana teki ku hullu töitä(tarkka työhullu ku on) mutta palkata ei ole saanu. Ja heti seuraavana päivänä on tullu uus 'työharjoittelija' ovesta sisään.

Mä aiva kiehun ku ajattelenkin!!!!!!!!!
Tsemppiä sulle AP. Ja älä anna ton kohtelun vaan lannistaa sua. Tai mikä pahinta, älä anna laskee sun omanarvontuntoa!!! Sillä sitä tollanen pompottelu pitemmän päälle tekee.

Kiitos.

mene sinne työharjotteluun tai muuhun vastaavaan josta saa sen verran rahaa että on jotain jolla maksaa se sakko.

En mene. tiedän, että minun yksityinen mielenosoitus valtiovaltaa kohtaan ei auta. Maailma ei muutu vaikka minä en alistu orjaksi. Mutta minä olen ylpeä ja minulla on periaatteet.

.

no sitten on ihan turha inistä. samat karenssit ne tulee kaikille jotka kieltäytyvät menemästä alipalkattuina harjoittelupaikkaan. yhteiskunnanko pitäisi maksaa sulle siitä että sä istut himassa pitämässä mielenosoitusta...

.

no sitten on ihan turha inistä. samat karenssit ne tulee kaikille jotka kieltäytyvät menemästä alipalkattuina harjoittelupaikkaan. yhteiskunnanko pitäisi maksaa sulle siitä että sä istut himassa pitämässä mielenosoitusta...
Ei ole mitään karenssia päällä. Työmarkkinatuki on harkinnanvarainen ja miehen palkan takia sitä en saa.

Minäkin olen miljonääri, jos saan "työharjoittelijoita" ja tukityöläisiä tekemään ilmaiseksi niska limassa minulle töitä.
No mikset sitten ole? :hug: Sitä vaan firma pystyyn ja käärimään rahaa.

.

Ei ole mitään karenssia päällä. Työmarkkinatuki on harkinnanvarainen ja miehen palkan takia sitä en saa.

mutta niistä harjotteluista saa rahaa. niistä joihin sulla todennäköisesti olisi mahdollisuus mennä mutta kun et suostu... ei sitä työmarkkinatukeakaan saa siinä vaiheessa sentiiäkään jos kieltäytyy menemästä työkkärin paskakurssille jonne melkeen kaikki laitetaan..

Minäkin olen miljonääri, jos saan "työharjoittelijoita" ja tukityöläisiä tekemään ilmaiseksi niska limassa minulle töitä.
No mikset sitten ole? :hug: Sitä vaan firma pystyyn ja käärimään rahaa.

Minulla on moraalia. En ole loinen ja laiskuri ja teetä muilla omia hommiani ilmaiseksi.