Huutiksesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutoon vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huutoon vaan

Vieras
Mul ois paljo vaatet tytöl, mut mitä mä laita kooks ku me&i 86/92 ja Lindex/H&M 98 on molemmat meil jäämäs pieniks. Eli onko me&i kookseen isoa vai Lindex kookseen pientä? Laitanko siis 86/92 me&i mut vastaa 98 vai Lindex 98, mut vastaa 86/92?

Ymmärsiks kukaa?

Me&I on isoa kokoa. Mun mielestä. Kaipa sä tiedät minkä mittanenn sun tyttö on? Pistä sen mukaan eli esim. 90senttisen tytön vaatetta ja koosta riippumatta ollut käytössä samaan aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Me&I on isoa kokoa. Mun mielestä. Kaipa sä tiedät minkä mittanenn sun tyttö on? Pistä sen mukaan eli esim. 90senttisen tytön vaatetta ja koosta riippumatta ollut käytössä samaan aikaan.

Kiitos, tyttö on kylläki vast vajaa 3v ja mittaa n. 90cm. Eli sen mukaa Lindex ois pientä ja me&i normaali koko? Nuo on just liian sopivia, ja tykkään enemmi reiluist!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:

Kiitos, tyttö on kylläki vast vajaa 3v ja mittaa n. 90cm. Eli sen mukaa Lindex ois pientä ja me&i normaali koko? Nuo on just liian sopivia, ja tykkään enemmi reiluist!

No sit pistät, että käytetty n.90senttisellä. Tai alle :)

Yhteistyössä