huutis:odotatko vastausta kun ilmoitat maksaneesi?entä kun tuote laitettu postiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelee

Vieras
sain neutraalia palautetta koska en ole yhteydenotoista huolimatta ottanut yhteyttä!(se ilmoitti maksaneensa,enkä vastannut siihen mitään)ja etten ole ilmoittanut postittaneeni(laitoin heti postiin kun rahat näkyi tilillä)tuote siis sillä perillä jo ja tyytyväinen tais olla kun lopussa luki jtn että muuten kyllä rehti myyjä... :O

häh? mä ilmoitan kyllä kun olen maksanut mutten odota mitään vastausta. tykkään siitä itekkin kun ostaja ilmottaa maksaneensa. en mä jaksaisi mtn viestiketjua väsätä...

En odota, mutta jotkut odottaa; mäkin oon saanut kyselyitä että onkohan maksu tullut edes perille ja joko tuote on postissa (kun tiistaina maksoin ja nyt on sentään jo torstai-ilta...).

minusta on hyvä ilmoittaa maksusta että tietää seurata tiliä. Sama se ilmottaako postituksesta jos se nopeasti tapahtuu. Ystävällistä on ilmoittaa mikäli tulee viivästymisiä.

Riippuu vähän millaisesta summasta on kyse... kyllä mua hermostuttaisi jos olen siirtänyt vaikka 200 ? tuntemattoman ihmisen tilille, että saanko nyt sen tuotteen vai en. Olisi helpotus saada viesti että nyt on lähtenyt postiin.

Mä en oo ostanu viel kertaakaan.
Myyjänä toimin niin, että laitan maksuviestiin vastauksen vain, jos tiedän että postitus viivästyy. Mulla on tapana laittaa palaute sillon kun oon postittanu, eli laitan tiedon siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Riippuu vähän millaisesta summasta on kyse... kyllä mua hermostuttaisi jos olen siirtänyt vaikka 200 ? tuntemattoman ihmisen tilille, että saanko nyt sen tuotteen vai en. Olisi helpotus saada viesti että nyt on lähtenyt postiin.

kyse 20e ja tosiaan heti postitettu kun rahat näkyi...tuotekkin jo perillä..

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Mä en oo ostanu viel kertaakaan.
Myyjänä toimin niin, että laitan maksuviestiin vastauksen vain, jos tiedän että postitus viivästyy. Mulla on tapana laittaa palaute sillon kun oon postittanu, eli laitan tiedon siihen.

näin teen minäkin!!

En odota kummassakaan tapauksessa, oletan että tuote lähtee postiin mahdollisimman pian kun maksu näkyy tilillä ja olen maksusta ilmoittanut. Myyjänä kuittaan postituksen palautteella; annan sen usein samana päivänä kun olen tuotteen postittanut ja omalta osaltani saanut kaupan päätökseen.

En odota vastausta. Aika erikoinen palaute kyllä tuosta. Totta, että kalliimmassa tuotteessa eri juttu (en tosin tekisikään tuntemattoman kanssa "rahat tilille, tuote postiin" -kauppoja isosta summasta), mutta muutaman euron kaupoissa lähinnä rasittaa turha sähköpostittelu. Ostajana laitan viestin kun olen maksanut. :)

En odota vastausta enkä itsekkään turhia löpise. Ostajana laitan viestiä kun olen maksanut, odottelen rauhassa pari viikkoa ja jos ei ala kuulumaan kyselen perään. Myyjänä minua henkilökohtaisesti ärsyttää niskaanhengittäjät, jos olen saanut vaikka tänään viestin ostajalta että on maksanut...saattaa mennä se 2-3 pvää ennenkuin näkyy tililläni ja siitä kun maksu näkyy tililläni laitan tuotteen postiin viikon sisällä...yleensä kyllä toimin aina nopeasti mutta siis mielipiteeni on se että ostajalla on viikko aikaa maksaa ja myyjällä viikko aikaa postittaa maksun näkymisestä laskien. Jos siis ostaja on maksanut tänään ja kyselee kahden päivän sisään jo että miksei ole tullu perille ni menee herne nenään itellä.

Yhteistyössä