Huuto.netistä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna Saari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sanna Saari

Uusi jäsen
07.06.2005
19
0
1
Mulla oli huudossa rengaskantoliina. No huuto loppu sunnuntaina päivällä ja siihen tuli 1huuto. Laitoin melkeen heti huutajalle viestiä eli paljon maksaa ja tilinumeron. Ei tähän päivään mennessä oo näkynyt rahoja tilillä ja huutaja ei oo ottanut mitään yhteyttä. kuinka kauan ootan?Pitäskö ruveta jo muistutteleen s.postilla?

Vertaan toiseen huutoon,kun se loppu sunnuntai-iltana ja oli todella hyvä. Voittavan huudon saanut henkilö otti heti ite yhteyttä ja ku sai tilinumeron niin makso. Eilen vietiin paketti jo postiin. Eli maanantaina makso ja eilen paketti vietiin postiin. Tässä on 2ihan erilaista kaveria.

odottelisin lauantaihin saakka ja sitten laittaisin s-postia, että kohta on kulunut viikko huudon sulkeutumisesta.
Kannattaa muuten omakuvaukseen kirjoittaa esim "odotan maksua viikon sisällä"

:ashamed: Saattaa asialla ollut kiireinen perheenäiti, joka ehtii istua tietokoneensa ääreen harvoin, on kokemuksia. Näin ollen varmaan toivoo saavansa liinan, mutta jos ei ole huutonetin konkari, vakiasiakas, saattaa huomio olla jossain muualla.... Kärsivällisyyttä ja onnea kauppoihin!

Kannattaa laittaa tekstaria, jos vaan on numero! Mulle joskus tuli tieto sieltä, et jos yli viikon menee, eikä pihaustakaa kuulu ni saa huutokaupata uudestaan... Ku on ollu näit ohareitten tekijöitä :o

Minä taas olen laittanut viestiä noihin suljettuihin, huutamattomiin kohteisiin, muttei tule vastausta :(
Saako huutokauppaaja viestiä jos suljettuun kohteeseen tulee vaikka kysymys?

Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:
Minä taas olen laittanut viestiä noihin suljettuihin, huutamattomiin kohteisiin, muttei tule vastausta :(
Saako huutokauppaaja viestiä jos suljettuun kohteeseen tulee vaikka kysymys?

Jos huutoon tulee kysymys niin kyllä se näkyy s.postissa,että siihe tullut kysymys. Tai ainakin mulle tuli.

Odotellaan vielä lauantaihin ja hätäillään sitte vasta.Voihan se tokiki olla,että maksu on tulossa. Kiitos kaikille vastauksista.

Yhteistyössä