Siis mitä tehdä huutisostajan kanssa joka ei huoli rahoja takaisin vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22772310]No hitaalla kävelijällä tuo veisi 3 tuntia, nopealla 2. Oikeesti, kuka lähtis jonkun prkleen paketin takia KÄVELEEN 12 kilometriä PAUKKUPAKKASEEN???[/QUOTE]
No mä teen koiran kanssa harva se päivä 10 kilometrin lenkin, myös silloin kun pakkasta on 20 ja risat. Että sikäli en pitäisi pahana tuota, tosin tilanne on vähän eri kun ap on raskaana ja hänellä on kipuja. Enkä mäkään ihan periaatteesta ryhtyisi tuollaiseen vain siksi, että joltain sekopäältä ei löydy ymmärrystä ja joustoa yhtään. Haistattelu ja uhkailu on kyllä niin asiatonta, ettei huvittaisi pahemmin itseänikään tulla tuossa tilanteessa vastaan. Kyllä aikuisten ihmisten pitää pystyä hoitamaan asiat asiallisesti.

[QUOTE="vieras";22772930]Oletko sinä 4 pienen (tod.näk kerta tarvitset lastenvahtia) lapsen yh, ja saat taas miehettömänä viidennen? OMG. Kertoo susta aika paljon....[/QUOTE]

Juu, sehän kertoo aloittajasta KAIKEN. :D

[QUOTE="vieras";22772930]Oletko sinä 4 pienen (tod.näk kerta tarvitset lastenvahtia) lapsen yh, ja saat taas miehettömänä viidennen? OMG. Kertoo susta aika paljon....[/QUOTE]

kertoo kertoo,huora mikä huora,huorasin samalle miehelle 13 vuoden aikana 4 lasta ja se perkele meni ja kuoli niin joudun huoraan ventovieraalle naapurin 90vee ukkelille tän 5 lapsen:'(

kirjattuna menee niin huonompi sitä ruveta vääntämään ettei ole saanut,

Oletko varautunut siihen, että jos ei lunasta kirjettä, joudut maksamaan myös sen, kun posti palauttaa sen sulle takasin?

Itse en olisi noin rohkea vaan olisin kuskannu paketin postiin vaikka kontaten. Sullakin kun on monta lasta niin en uskaltaisi ottaa riskiä että tulisi kotiovelle tuollainen uhkailija...

[QUOTE="mä";22772967]Oletko varautunut siihen, että jos ei lunasta kirjettä, joudut maksamaan myös sen, kun posti palauttaa sen sulle takasin?

Itse en olisi noin rohkea vaan olisin kuskannu paketin postiin vaikka kontaten. Sullakin kun on monta lasta niin en uskaltaisi ottaa riskiä että tulisi kotiovelle tuollainen uhkailija...[/QUOTE]

uskon että lunastaa,tuli viesti puhelimeen pahoitteluista ja ei sotketa poliisia tähän.et vissiin säikähti itekin sen verran rumaa tekstiä suolti.

Hieman ot: ostin itse äskettäin Huutiksesta tuotteen. Myyjällä oli ukaasi ilmossaan että tuote on maksettava 5 päivän kuluessa huudosta. Näin tein ja mitä tapahtuu: myyjä postittaa tuotetteensa vasta kun olen perään kysellyt yli kahden viikon kuluttua... negaa en viitsinyt antaa kun tuote vastasi kuvausta ja oli ihan hyvä, mutta olipa myyjältä naurettavaa pistää ukaasi maksuaikataulusta kun itse ei pysty toimittamaan millään lailla nopeasti...

Yhteistyössä