Siis mitä tehdä huutisostajan kanssa joka ei huoli rahoja takaisin vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No hitaalla kävelijällä tuo veisi 3 tuntia, nopealla 2. Oikeesti, kuka lähtis jonkun prkleen paketin takia KÄVELEEN 12 kilometriä PAUKKUPAKKASEEN???

Joo, kävelin mäkin 16 km päivässä ihan pakkasillakin kun töihin piti päästä, eikä ollut ajokorttia. Ja raskaanakin olin! Mutta siis pakkotilanne, toisin kuin ap:llä.

[QUOTE="vieras";22771975]Jos sillä ostajalla on kerran noin tulenpalava kiire, niin kysypä siltä tahtoisiko maksaa extraa sun edestakaisen taksimatkan verran, että saisit vietyä sen paketin postiin? :D

Jos ei, niin ei voi haitata jos lähetys vähän viivästyy. Varmasti saat sen kuitenkin joskus ens viikolla postiin, joten tuo 14 päivän kohtuullinen toimitusaikakaan ei ylity.[/QUOTE]

Tuo alkuosa taisi olla vitsi, mutta silti mua ärsyttävät tavattomasti nämä huutismyyjät, jotka aina ovat selittelemässä ja tekemässä huudon sulkeuduttua kaikenmoisia erikoistarjouksia ja ehdotuksia, että "tehdäänkö sittenkin niin/näin" tai lykkäämässä pakettiin ei-toivottuja kylkiäisiä. Ei sitä ostajaa kiinnosta myyjän elämäntilanne tai sosiaalinen kanssakäyminen, vaan se tahtoo tavaransa sovitusti, mahdollisimman vähällä häsläämisellä.

Toisaalta lasken myös aloittajan kokeman uhkailun juuri tällaiseksi tylsäksi, turhaksi, asiattomaksi, aikaa vieväksi kommunikaatioksi, jollainen ei huutonettiin kuulu.

Loppuosasta olen ihan samaa mieltä kanssasi. Postituksen ensi viikolla pitäisi olla ok.

[QUOTE="vieras";22772404]Niin mitä sä et tuossa ymmärrä? Että raskaanaolevankin puoliso voi kuolla? Tai leski saada lapsen vielä jossain vaiheessa?[/QUOTE]

No mä en tossa ehkä ymmärtäisi sitä, että jos ap:n mies tosiaan on kuollut viimeisten 4 kuukauden aikana, niin ap vaan huutonetteilee ja kaksplus-palstalla rallattelee, ettei jaksa lähteä pakkaseen kävelee...

[QUOTE="vieras";22772310]No hitaalla kävelijällä tuo veisi 3 tuntia, nopealla 2. Oikeesti, kuka lähtis jonkun prkleen paketin takia KÄVELEEN 12 kilometriä PAUKKUPAKKASEEN???

Joo, kävelin mäkin 16 km päivässä ihan pakkasillakin kun töihin piti päästä, eikä ollut ajokorttia. Ja raskaanakin olin! Mutta siis pakkotilanne, toisin kuin ap:llä.[/QUOTE]

Mitä uutta vaihtoehtoa ehdotat itse ap:lle? Hän itse oli jo keksinyt vaihtoehdoiksi myöhemmän postituksen ja rahat takaisin, mutta ne eivät olleet ok. Sen lisäksi on ehdotettu bussilla menoa (ei kulje), taksilla (ilmeisesti liian kallis), kaveriapua (kenelläkään ei autoa), paketin antamista huomenna postinjakajalle kun tuo päivän postin sekä soittamista pankkiin, jotta palauttavat rahat. Kerrotko mitä itse ehdotat tähän lisäksi? Itse en ainakaan keksinyt enää muuta kuin kävelemisen.

[QUOTE="VIERAS";22772424]No mä en tossa ehkä ymmärtäisi sitä, että jos ap:n mies tosiaan on kuollut viimeisten 4 kuukauden aikana, niin ap vaan huutonetteilee ja kaksplus-palstalla rallattelee, ettei jaksa lähteä pakkaseen kävelee...[/QUOTE]

Voi vittu mitä hyeenoja te ootte!! Oot sairas! Et edes ollenkaan tiedä miten juttu meni joten mee itsees!

[QUOTE="Jonna";22772448]Et sitte viittiny kaataa vähän kuumaa vettä jarrujen päälle ja heijata sitten jarrut auki... ei se nyt oikeesti niin vaikeaa ole...[/QUOTE]

Nii juu, et ne jäätyis viel enemmän?

Tähän ei varmaan saisi antaa mitään vinkkejä (kun samantien haukutaan ja hävetä pitäisi), mutta annan siitäkin huolimatta vielä yhden mieleen juolahtaneen vinkin. Jatkojohto lämmitystolppaan ja jatkojohtoon hiustenkuivain. Sitten puhallusta renkaan takana oleviin rautaosiin. Pitäisi sulaa, kun jaksaa hetken sulatella.

[QUOTE="eee";22772356]Taitaa sulla kuitenkin joku mies olla, jos raskaanakin olet. Mitä jos siltä mieheltä kysyisit, että katsoisiko lapsia tai heittäiskö sut postiin........[/QUOTE]

Ja mun tarvii sulle tilittää miksi 4 lapsen isä on kuollut ja tämän lapsen isä ei ole täällä?

[QUOTE="Jonna";22772486]Kyllä ne kuivuu kun sillä autolla ajaa...[/QUOTE]

eipä suositella todellakaan nakkeleen mitään vettä,täällä on nyt -26 ja nousee yöksi vielä ilmeisesti,loppuviikoksi luvattu vielä samaa -23 ja -27 et missä välissä kun lähdet hyiseen ilmaan ne kuivaa??tai joo kuivaa mutta taitaa olla koko auto sen jälkeen jäässä.

[QUOTE="VIERAS";22772424]No mä en tossa ehkä ymmärtäisi sitä, että jos ap:n mies tosiaan on kuollut viimeisten 4 kuukauden aikana, niin ap vaan huutonetteilee ja kaksplus-palstalla rallattelee, ettei jaksa lähteä pakkaseen kävelee...[/QUOTE]

No jopas. :O Onko siinä joku raja, että milloin saa alkaa käyttämään huutonettiä tai kaksplussaa puolisonsa kuoleman jälkeen? :O

eipä suositella todellakaan nakkeleen mitään vettä,täällä on nyt -26 ja nousee yöksi vielä ilmeisesti,loppuviikoksi luvattu vielä samaa -23 ja -27 et missä välissä kun lähdet hyiseen ilmaan ne kuivaa??tai joo kuivaa mutta taitaa olla koko auto sen jälkeen jäässä.

Kun sä ajat sillä autolla sen jälkeen kun olet kaatanut vettä jarruille, jarrut kuivuvat koska lämpenevät ajon aikana ja pakkanenkin kuivattaa kunhan ovat liikkeessä. Ja miten hitossa koko auto on sen jälkeen jäässä?? Ei ne jarrut missään auton katolla ole...

[QUOTE="mä";22772477]Tähän ei varmaan saisi antaa mitään vinkkejä (kun samantien haukutaan ja hävetä pitäisi), mutta annan siitäkin huolimatta vielä yhden mieleen juolahtaneen vinkin. Jatkojohto lämmitystolppaan ja jatkojohtoon hiustenkuivain. Sitten puhallusta renkaan takana oleviin rautaosiin. Pitäisi sulaa, kun jaksaa hetken sulatella.[/QUOTE]

varmaan aina turhaa touhua sulattaa hiustenkuivaajalla sen verran kylmä tuolla on.
mun porukat lähettää mulle niillä olevan isoman puhaltimen huomenna jotta on täällä sitten maanantaina ja kokeilla sillä jos siihen mennessä ei aukeile kun koittaa perruutella joka päivä.

[QUOTE="Jonna";22772542]Kun sä ajat sillä autolla sen jälkeen kun olet kaatanut vettä jarruille, jarrut kuivuvat koska lämpenevät ajon aikana ja pakkanenkin kuivattaa kunhan ovat liikkeessä. Ja miten hitossa koko auto on sen jälkeen jäässä?? Ei ne jarrut missään auton katolla ole...[/QUOTE]

juu juu,korjaamolle tänään soittaessa kielsivät ehdottomasti nesteiden ja lukkosulasysteemien kaadon ja vaijerien rassaamisen katkeamisen takia.

Voi luoja miten idiootteja kommentteja täällä on.
Tuskin kuuluu kenellekään mitä lasten isälle on tapahtunut ja milloin enkä tosiaan ole kuullut että on joku tietty netti- ja huutiskieltoaika joka täytyy ensin lusia.
Mä en ole raskaana mutta en todellakaan kävelisi 12 km jonkun paketin takia.
Mistä lähtien ostaja muuten määrää tahdin huutiksessa?
Joko hän odottaa siihen saakka kun ap pystyy paketin postittamaan tai ottaa rahat takaisin. On hyvin reilua ap:lta tarjota rahoja takaisin. Mitään toimitusaikaahan ei käsittääkseni ole sovittu ja jokainen normaalijärjellä varustettu ihminen tajuaa että pakkasella voi tapahtua kaikenlaista kuten auto voi hajota.

Yhteistyössä