Huuto.netistä, myyjä joka myy ulkomaan tuotteita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nalleäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nalleäiti

Vieras
Otsikko ehkä vähän huono:( mutta siis mietin ja ihmettelen tässä nyt, että miksi huuto.netissä myyjä, joka myy tuotteita mitä on ostanut ulkomailta (englannista), niin tekee ns.kaikkensa etten vaan itse tilaa samaisesta paikasta mitään, mistä itse tilaa tavaransa?? (tulikohan nyt epäselvästi)
mutta kun ystävällisesti ihan tiedustelin, että miten homma toimii jos itse joskus sattuisin tilaan tuotteita sieltä paikasta, niin kyllä teki asian varsin selväksi ettei minulla muka olisi oikeutta niin tehdä:( Kyseessä siis ihan maanlaajuinen paikka, netissä siis voi tilata heidän sivuilta kaikenlaista enkä näe siinä mitään pahaa että neuvoa kysyin. :/ Ja ihan sillä että jos on joku lelu tai muu tavara minkä ehdottomasti haluan, niin kyllähän minä sen nyt saan itsekin tilata sieltä kun että huudan sitä tuotetta huuto.netissä enkä välttämättä saa. Tämä ihminen kun aloitti ihme "hyökkäyksen" ettei se muka ole mahdollista, en voisi tilata ja ei onnistu ym. Ja tietty muisti mainita sen että kuinka paljon halvemmaksi tulee heidän kauttaan..just, parin tuotteen kohdalla ei olisi kyllä todellakaan tullut. Mutta siis aivan ihmeissäni olen siitä, että kuinka hänelle oli niin kova pala se, että joku ihminen haluaa itse tilata tavaraa, makso mitä makso. Muistipa vielä jälkikäteenki kysellä moneen kertaan että joko olen koittanut tilata jne, jäi siis oikein häntä vaivaamaan. Miksi ihmeessä, pelkääkö hän nyt sit että minä muka alkaisin kans niitä huuto.netissä myymään ja että joku muukin voisi niitä kyseisiä sivuja käyttää tavaran tilaamiseen? Outo tyyppi..

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet taitanut olla yhteydessä saman myyjän kanssa, kuin minä kerran.. outo tyyppi todellakin..

Niinkö? Kurjaa, ihme käytöstä tuollainen, helposti menee hermo kaverilla :/

Vähän kierrellen kerran kyselin myyjältä ja tuli kyllä kanssa sellainen olo, että hänen kauttaan vain voi ko tuotteita tilata..

Yhteistyössä