Huutonetistä kysymys! Sulkeutunut kohde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittelija

Vieras
Sain sähköpostia huutajalta. Kysyi hintaa millä myyn, kun hv ei ylittynyt. Nyt toinen kohde sulkeutui. Saanko mistään korkeimman huudon tehneen spostia, jotta voin kysyä haluaako ostaa tuotteen huutamallaan hinnalla vai odotanko, että ottaako huutaja sattumoisin yhteyttä? Vai laitanko uudelleen myyntiin ilman hv:tä? Voin siis hyvin myydä tuotteen huudetulla hinnalla.

http://salattu.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=iltsuliinu

Tossa mun kuvauksen alla on toi teksi lähetä käyttäjälle yksityisviesti,niin etsit sen ostajan ja sen kuvauksen alta pitäisi toi teksti kanssa löytyy

Alkuperäinen kirjoittaja aloittelija:
en oo tunnistautunu. en oo vielä ottanu selvää kuinka se tapahtuu ja paljonko maksaa....taisin sen vilasta että on maksullinen palvelu.

Mun mielestä se ei kyllä maksa mitään ja sä saat käyttöösi huutopaketit millä voit halvemmalla lähettää paketteja

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jaahas....täytyy kai katsoa paremmin :) mietinkin postissa, että mitenhän sen huutopaketin saa kun ihmettelin postin kalliita hintoja.

Sullahan on varmaan tulostin ja sä maksat sen laskun kotikoneellasi ja tulostat sitten sen huutopaketin lähetyskuitin

Kiitoksia Bad Mother! Eihän tuo tunnistautuminen tosiaan kallista ole. Vasta olen aloitellut huutonetin käyttöä ja testannut saanko mitään kaupaksi. Olen nyt 2 pakettia postittanut eli olisin jopa saattanut saada tunnistautumisen verran kuluissa säästettyä, jos olis ollut tuo huutopaketti, sehän on hiukan edukkaampi. Täytynee tunnistautua. SInnäkö muuten täytyy olla itsellä tulostin käytössä, että saa pakettilapun? Hitsi....täytyy siis ostaa mustetta :oP

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:
jaahas....täytyy kai katsoa paremmin :) mietinkin postissa, että mitenhän sen huutopaketin saa kun ihmettelin postin kalliita hintoja.

Sullahan on varmaan tulostin ja sä maksat sen laskun kotikoneellasi ja tulostat sitten sen huutopaketin lähetyskuitin

juuri näin, tulostin on, mutta ei mustetta! :P mustekauppaan meno edessä ;)

laita vanhaan kohteeseen viestiä niin hän saa sähköpostina kysymyksesi johon hän pystyy suoraan vastaamaan sinulle. siis jos hänellä on vanhoja myyntikohteita. tai sitten laitat uuteen kysymyskenttään.

juuri näin, tulostin on, mutta ei mustetta! :P mustekauppaan meno edessä ;)

Jep ja noi halvemmat postikulut houkuttelee huutajia sulle,sillä 7,95? voi lähettää tavaraa max 5kg =)

Niin ja sit kun sä myyt jotain kalliimpaa siellä huutiksessa,esim jotain lasten talvihaalaria niin sä saat nostettua sen sinne etusivulle ja näinollen keräämään lisää huutoja mutta tutustuhan ihan rauhassa =)

Mitä ihmettä te höpötätte tunnistautumisesta? Pystyyhän nyt yksityisviestiä laittamaan ilman tunnistautumistakin, vai onko muka muuttunu??? Rekisteröitynyt tietty pitää olla huutikseen.

ei antanu laittaa yv:tä kun en ole tunnistautunu.

saakohan se huutaja muuten mun spostin jostakin? tai kai se saa, kun sai se edellinenkin....?

Ei saa jos hv ei ylittynyt,mutta jos on ostaja tunnistautunut niin se voi sitten laittaa sille myyjälle yksäriä =)

saakohan se huutaja muuten mun spostin jostakin? tai kai se saa, kun sai se edellinenkin....?

Ei saa jos hv ei ylittynyt,mutta jos on ostaja tunnistautunut niin se voi sitten laittaa sille myyjälle yksäriä =)

Yksäriä :) Onks tää jotain teiniäidin kieltä :)

Alkuperäinen kirjoittaja s:

Yksäriä :) Onks tää jotain teiniäidin kieltä :)

On joo*jauhaa purkkaa*
Väitätkö sä mua teiniksi :o :kieh: