Huvittasko ketään arvostella mikä näistä hiusmalleista on rumin/nätein?

19.07.2010
249
0
16
Leikkautan hiukseni lyhyeks ja näitä malleja oon ihastellu:

1. http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6784&month1=&pg=1&styl1=Charlie%20Miller

2. http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10636&month1=&pg=1&styl1=New%20id%20Studios

3.
Best-Funky-Short-Hair-Cuts-Hairstyles-2010-2.jpg

4.
punk5_girlshairhighlights.jpg

Enpä tiedä, ei ne hiukset kuitenkaan tule samanlaisiksi kuin kuvissa, ja ne pitäs sit suihkuttaa kuntoon joka aamu.. oletko valmis näkemään vaivan?

Hyviähän noi kuvissa on, mutta katukuvassa näkee että kaikilla on se sama malli kumminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Enpä tiedä, ei ne hiukset kuitenkaan tule samanlaisiksi kuin kuvissa, ja ne pitäs sit suihkuttaa kuntoon joka aamu.. oletko valmis näkemään vaivan?

Nimenomaan on tarkotus, että näkisin sen vaivan. Ei tää pitkä tasapaksu tukka näytä yhtään hyvältä jos tän aina vaan sutasee ponnarille. Ja mulla suurimman osan eliniästä on ollu lyhyet hiukset, että kyllä mä tiedän mitä se tulee olemaan ja miten hyvin mulla jaksaa sitten hermot mennäkään. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:
Tästähän ei juur ole apua toistaseks ollu. :D Kakkonen ilmeisesti on teidän mielestä kokonaan pois suljettu, se ei oo saanu keltään ääntä. Kolmonen johtaa ykköstä ja nelosta yhdellä äänellä. :D

NELONEN NELONEN NELONEN NELONEN :attn: :attn: :attn:

Sun ääni on jo laskettu. :laugh: Ja huomioitu mielipiteen vahvuus. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:
Nimenomaan on tarkotus, että näkisin sen vaivan. Ei tää pitkä tasapaksu tukka näytä yhtään hyvältä jos tän aina vaan sutasee ponnarille. Ja mulla suurimman osan eliniästä on ollu lyhyet hiukset, että kyllä mä tiedän mitä se tulee olemaan ja miten hyvin mulla jaksaa sitten hermot mennäkään. :laugh:

Ok ok.. pistä paperille numerot ja valitte sokkona.

Mä odotin, että se ois tullu uneen, mut ei vielä ole näkyny. Saatan tuon arvonnan suorittaa jossain vaiheessa.

Yhteistyössä