Huvittava huutonet "ostaja"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
On laittanut yhdestä kohteesta minulle yksityisviestiä jo monta kertaa. On kuulemma kiinnostunut siitä ja tahtoo huutaa sen. Joka kerta, kun kohde sulkeutuu niin ottaa yhteyttä ja sanoo unohtaneensa huutaa. En käsitä, että miksi ei tee sitä huutoa sen sijaan, että käy laittamassa minulle noita sähköposteja. Samalla vaivalla kaiketi menisi jo se huudon tekokin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja wp:
niin. mullakin menee kohteita ohi suun koska on elämää huuto.netin ulkopuolella kans.. laita se tuote osta heti hinnalla,sitten tulee nopeammat kaupat.

Juu ymmärrän tämän, mutta miten on sitten aikaa mennä huutonettiin ja laittaa minulle se yksityisviesti sieltä mutta ei voi samalla tehdä sitä huutoa kohteeseen? Ja nytkin laittoi viestiä heti kun kohde sulkeutui. :D

Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi...:
kysyminen ei vastaa ostopakkoa!

No en vissiin niin väittänytkään. Mutta kun kerra koko ajan laittaa viestiä, että tahtoo ostaa sen niin huutaisi sitten eikä laittaisi heti kohteen sulkeuduttua viestiä, että unohti huutaa taas.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja wp:
niin. mullakin menee kohteita ohi suun koska on elämää huuto.netin ulkopuolella kans.. laita se tuote osta heti hinnalla,sitten tulee nopeammat kaupat.

Juu ymmärrän tämän, mutta miten on sitten aikaa mennä huutonettiin ja laittaa minulle se yksityisviesti sieltä mutta ei voi samalla tehdä sitä huutoa kohteeseen? Ja nytkin laittoi viestiä heti kun kohde sulkeutui. :D

Toivoo jostain syystö, että myisit "ohi" suoraan hänelle?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu ymmärrän tämän, mutta miten on sitten aikaa mennä huutonettiin ja laittaa minulle se yksityisviesti sieltä mutta ei voi samalla tehdä sitä huutoa kohteeseen?

Yrittää tietty saada tuotteen halvemmalla...pian tulee nyyhkystooria siitä miten hän on aina halunnut lapselleen kunnollisen haalarin, ja lapsi itsekin unelmoi juuri tuosta lila-harmaasta Remusta, joten voisitko myydä sen 15 eurolla sisältäen postikulut, jotta hänen tyttöraasunsa saisi kerrankin kunnon puvun...

Mun kohdalle on osunut tuollainen tyyppi parikin kertaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
no ohita sitten hänen viestit tai laita mustalle listalle että hänen viestit ei tuu sun sähkäriin!

Miten ne viestit tulee sähkömieheen? Jotain rajaa näiden "lempinimien" kanssa

mites sä oot päättäny yleisen lempinimen sähkömiehelle? mitä jos se on sähköjohto täällä meilläpäin? tai sähköisku?