Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nolona:Mä keräsin viimeeksi kadunvarsilta pudonneita tutteja :ashamed: kun halusin niitä tauluja, ja täälläpäin kun on paljon lapsiperheitä niin on myös aika usein pudonneita tutteja.
leikkaa se imuosa pois niin mahtuu alle 3cm ja kelpaa silleenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä se lähettäminen maksaa?? Meneekö tavallisena kirjeenä vai maksina??Eli linttaatteko ne tutit jotenkin, että jää alle 3cm:n?
Itse en ainakaan ala maksamaan yhdestä heijastimesta yli 3:a ekee.. Halvemmalla saa kaupasta... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:siis onko tossa joku raja aattelin jokaselle lapselle ottaa (eli 3)kun kaapissa noita tutteja varmaan 20 kipaletta ainakin nytkin pojalla 6 tutista 2 tallella jotka käytössä kun aina ne tutit on hävyksissä vaik kuin koittaa laittaa näkyvälle paikalle.
Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu:leikkaa se imuosa pois niin mahtuu alle 3cm ja kelpaa silleenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä se lähettäminen maksaa?? Meneekö tavallisena kirjeenä vai maksina??Eli linttaatteko ne tutit jotenkin, että jää alle 3cm:n?
Itse en ainakaan ala maksamaan yhdestä heijastimesta yli 3:a ekee.. Halvemmalla saa kaupasta... :snotty:
Sai muuten kaupastakin noita heijastimia viime talvena, kun osti kaksi ainun tuotetta niin tuli kaupanpäälleAlkuperäinen kirjoittaja huom:Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu:leikkaa se imuosa pois niin mahtuu alle 3cm ja kelpaa silleenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä se lähettäminen maksaa?? Meneekö tavallisena kirjeenä vai maksina??Eli linttaatteko ne tutit jotenkin, että jää alle 3cm:n?
Tai sitten teippaa imuosa linttaan. Itse laitoin sellaiseen kovaan pahviseen kuoreen (kun säästelen kaikkia hyviä kuoria lähinnä huutista varten), missä imuosat menevät väkisin linttaan ja todella kevyeltä kuori tuntui, menee varmaan 1? maksulla, korkeintaan 1,40? ja eihän tommosia heijastimia kaupasta saa.
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:Sai muuten kaupastakin noita heijastimia viime talvena, kun osti kaksi ainun tuotetta niin tuli kaupanpäälleAlkuperäinen kirjoittaja huom:Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu:leikkaa se imuosa pois niin mahtuu alle 3cm ja kelpaa silleenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä se lähettäminen maksaa?? Meneekö tavallisena kirjeenä vai maksina??Eli linttaatteko ne tutit jotenkin, että jää alle 3cm:n?
Tai sitten teippaa imuosa linttaan. Itse laitoin sellaiseen kovaan pahviseen kuoreen (kun säästelen kaikkia hyviä kuoria lähinnä huutista varten), missä imuosat menevät väkisin linttaan ja todella kevyeltä kuori tuntui, menee varmaan 1? maksulla, korkeintaan 1,40? ja eihän tommosia heijastimia kaupasta saa.meillä roikkuu pupu vaunuissa heijastimena...
Se on noin kymmen senttiä korkea, ihan hyvin menee vetimeksi, jos haluaa laittaa... Samaa tyyliä kun kaupassa myytävät pehmoheijastimetAlkuperäinen kirjoittaja huom:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:Sai muuten kaupastakin noita heijastimia viime talvena, kun osti kaksi ainun tuotetta niin tuli kaupanpäälleAlkuperäinen kirjoittaja huom:Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu:leikkaa se imuosa pois niin mahtuu alle 3cm ja kelpaa silleenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä se lähettäminen maksaa?? Meneekö tavallisena kirjeenä vai maksina??Eli linttaatteko ne tutit jotenkin, että jää alle 3cm:n?
Tai sitten teippaa imuosa linttaan. Itse laitoin sellaiseen kovaan pahviseen kuoreen (kun säästelen kaikkia hyviä kuoria lähinnä huutista varten), missä imuosat menevät väkisin linttaan ja todella kevyeltä kuori tuntui, menee varmaan 1? maksulla, korkeintaan 1,40? ja eihän tommosia heijastimia kaupasta saa.meillä roikkuu pupu vaunuissa heijastimena...
Jaa, no ovat sitten harvoihin ja valittuihin kauppoihin niitä jakaneet...
Minkä kokonen se pupu on, onko liian iso esim. hoitolaukun tms vetoketjun vetimeen laitettavaksi???
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:kiitos vinkistä :flower: en ois ite hokannu :ashamed:
kelpaakohan siihen purrut tutit? vai pitääkö olla ehjiä?
Alkuperäinen kirjoittaja huom:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:kiitos vinkistä :flower: en ois ite hokannu :ashamed:
kelpaakohan siihen purrut tutit? vai pitääkö olla ehjiä?
Ideana on hävittää nimeomaan käytetyt tutit, eli voihan ne olla aika risojakin. Kunhan siitä tunnistaa että on ainun tai Mam-n
Alkuperäinen kirjoittaja lähde:Voi voihan harmi, kun ei ole tutin syöjää, kuin masussa kasvamassa. Olisi todella ihana pupu saada roikkumaan vaunuihin.
Jos jollakin on ylimääräisiä tutteja, niin voisitko lähestyä minua y-viestillä. Ottaisin mielelläni vastaan tutit tai voisimme tehdä vaikka vaihtarit :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:Sai muuten kaupastakin noita heijastimia viime talvena, kun osti kaksi ainun tuotetta niin tuli kaupanpäälleAlkuperäinen kirjoittaja huom:Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu:leikkaa se imuosa pois niin mahtuu alle 3cm ja kelpaa silleenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä se lähettäminen maksaa?? Meneekö tavallisena kirjeenä vai maksina??Eli linttaatteko ne tutit jotenkin, että jää alle 3cm:n?