V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietääkö joku koska keräys alkanut?Ja voikohan samassa kuoressa lähettää enemmänkin tutteja?Vai pitääkö lähettää jokaiset 4 tuttia erikseen ja laittaa esim lapsien nimillä menemään?
Täytyy varmaan kysäistä Ainulta.
Alkuperäinen kirjoittaja huom:Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu:leikkaa se imuosa pois niin mahtuu alle 3cm ja kelpaa silleenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä se lähettäminen maksaa?? Meneekö tavallisena kirjeenä vai maksina??Eli linttaatteko ne tutit jotenkin, että jää alle 3cm:n?
Itse en ainakaan ala maksamaan yhdestä heijastimesta yli 3:a ekee.. Halvemmalla saa kaupasta... :snotty:
Tai sitten teippaa imuosa linttaan. Itse laitoin sellaiseen kovaan pahviseen kuoreen (kun säästelen kaikkia hyviä kuoria lähinnä huutista varten), missä imuosat menevät väkisin linttaan ja todella kevyeltä kuori tuntui, menee varmaan 1? maksulla, korkeintaan 1,40? ja eihän tommosia heijastimia kaupasta saa.
Alkuperäinen kirjoittaja enga:Mä olen säästänyt tytön kaikki tutit mutta keksin niille muuta käyttöämä laitoin pojalle lipastoon tuteista vetonupit. Kuvaa en saannut tähän laitettua mutta josko myöhemmin onnistuis.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja enga:Mä olen säästänyt tytön kaikki tutit mutta keksin niille muuta käyttöämä laitoin pojalle lipastoon tuteista vetonupit. Kuvaa en saannut tähän laitettua mutta josko myöhemmin onnistuis.
Varmaan kiva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:käykös ne nuo turvatutkin?nekinhän on ainun?
Alkuperäinen kirjoittaja keräilijä:Jos ei kielletä erikseen,niin olen laittanut kaikki samaan.Joskin olen eritellyt kenelle laittavat esim.oravan jne. Sit jokainen on saanut oman "lelunsa" omalla nimellään.