Huvitutit keräykseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tietääkö joku koska keräys alkanut?Ja voikohan samassa kuoressa lähettää enemmänkin tutteja?Vai pitääkö lähettää jokaiset 4 tuttia erikseen ja laittaa esim lapsien nimillä menemään?
Täytyy varmaan kysäistä Ainulta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tietääkö joku koska keräys alkanut?Ja voikohan samassa kuoressa lähettää enemmänkin tutteja?Vai pitääkö lähettää jokaiset 4 tuttia erikseen ja laittaa esim lapsien nimillä menemään?
Täytyy varmaan kysäistä Ainulta.

On varmaankin alkanut tässä elo-syyskuun vaihteessa kun tapaan aina käydä tuolla sivuilla kyttäämässä mitä keräyksiä on käynnissä.
Kun erikseen ei ole siellä ohjeita annettu, niin varmaan voi laittaa useamman pupun tutit samaan kuoreen, helpottaahan se sielläkin päässä kun saa heijastimet pakata yhteen kuoreen.

Alkuperäinen kirjoittaja huom:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu:
Mutta mitä se lähettäminen maksaa?? Meneekö tavallisena kirjeenä vai maksina?? ;) Eli linttaatteko ne tutit jotenkin, että jää alle 3cm:n?

Itse en ainakaan ala maksamaan yhdestä heijastimesta yli 3:a ekee.. Halvemmalla saa kaupasta... :snotty:
leikkaa se imuosa pois niin mahtuu alle 3cm ja kelpaa silleen

Tai sitten teippaa imuosa linttaan. Itse laitoin sellaiseen kovaan pahviseen kuoreen (kun säästelen kaikkia hyviä kuoria lähinnä huutista varten), missä imuosat menevät väkisin linttaan ja todella kevyeltä kuori tuntui, menee varmaan 1? maksulla, korkeintaan 1,40? ja eihän tommosia heijastimia kaupasta saa.

Nyt on sitten postissa käyty, ja ainakin 4 tuttia menee 1? postareilla, mulla oli vielä pahvinen kuori, joka myös osaltaan lisäsi painoa.

Mä olen säästänyt tytön kaikki tutit mutta keksin niille muuta käyttöä :whistle: mä laitoin pojalle lipastoon tuteista vetonupit. Kuvaa en saannut tähän laitettua mutta josko myöhemmin onnistuis.

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Mä olen säästänyt tytön kaikki tutit mutta keksin niille muuta käyttöä :whistle: mä laitoin pojalle lipastoon tuteista vetonupit. Kuvaa en saannut tähän laitettua mutta josko myöhemmin onnistuis.

Varmaan kiva:)

Alkuperäinen kirjoittaja enga:

Varmaan kiva:)

No kyllä mä itse tykkään, ja ompahan erikoinen lipasto :D

HUVITUTIT:

Ensitutti 0-4 kk

MiniMamNewborn 0-7 kk

MiniUlti 0-7 kk

MiniUltiActive 0-7 kk

UltiMam 5-20 kk

UltiMamMuumi 5-20 kk

UltiSoft 5-20 kk

UltiActive 5-20 kk

Turvatutti 4-36 kk

MiniMamNewborn 0-7 kk

MiniUlti 0-7 kk

MiniYö 0-7 kk

UltiMam 5-20 kk

UltiYö 5-20 kk

MamAir 4-36 kk

MamClassic 4-36 kk

MaxiUlti 16-36 kk

MiniUlti ja tuttinauha yhdistelmäpakkaus

UltiMamMuumi ja tuttinauha yhdistelmäpakkaus

MiniUlti Unikko ja tuttinauha yhdistelmäpakkaus

UltiMam Unikko ja tuttinauha yhdistelmäpakkaus

Nyt on pakattu 3 kirjekuorta tutteja, saadaan 3 heijastinpupua niillä, ois ollu tutteja varmaan 10 pupuun, mutta pitää säästää vielä jos jotain muuta tulee ;) ja riittää meille nuo 3, yksi pojalle, yksi minulle ja yksi vauvalle vaunuihin :)

Kyllä ne tutit menee ainakin 0,85 e:n arvoisessa Helpostikuoressa .

Olisiko kenelläkään lahjoittaa mulle 2 huvituttia , kun meillä ei kumpikaan lapsi imenyt tuttia koskaan. Ei kelvannut .

Ota yhteyttä YV:nä jos haluat lahjoittaa, toki voin maksaa postikulusi !

Jos ei kielletä erikseen,niin olen laittanut kaikki samaan.Joskin olen eritellyt kenelle laittavat esim.oravan jne. Sit jokainen on saanut oman "lelunsa" omalla nimellään.

Alkuperäinen kirjoittaja keräilijä:
Jos ei kielletä erikseen,niin olen laittanut kaikki samaan.Joskin olen eritellyt kenelle laittavat esim.oravan jne. Sit jokainen on saanut oman "lelunsa" omalla nimellään.

Minkä ihmeen oravan?Tässä keräyksessähän jaetaan pupuheijastimia.
Vai tarkoititko noin yleensä?

En mä vaan raaski noita tutteja lähettää mihkään yhden heijastimen takia. Tyttö nyt 3 vee, tuteista päät leikattu poikkeen, mut ne on muistona ja leikeissä mukana vaikka tuttia ei olla kohta kahteen vuoteen syötykkään!

Yhteistyössä