Hyi h**** kun tuli paha mieli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ihmetetyttää suuresti nämä "saunan taakse ja kuulaa kalloon" kommentit.

Näin.
Uskomatonta raivoa ihmiset kantavat sisällään kun lukee kommentteja, täältä ja noita kopsattuja. Heti ollaan ampumassa, tappamassa ja toipa joku vihainen rasistiääliö jopa mamutkin mukaan - ei hyvää päivää.

Tyhmyyttäkö, vai tunnetteko te itsenne jotenkin sankarillisiksi kun jaatte näitä älynväläyksiänne ja linkittelette poliisille? Kuten joku tuolla julisti tuntonsa voimissa että "MINÄ en katsele tällaista tekemättä mitään", no taputtakaa nyt itseänne päähän. JOS tuo nainen purki raivoaan/väsymystään mitä lie(tokihan tässä ON vaihtoehto että vauvan on huomattu pitävän tuosta!), te ette ole yhtään sen parempia.

Mua ihmetetyttää suuresti nämä "saunan taakse ja kuulaa kalloon" kommentit.

Näin.
Uskomatonta raivoa ihmiset kantavat sisällään kun lukee kommentteja, täältä ja noita kopsattuja. Heti ollaan ampumassa, tappamassa ja toipa joku vihainen rasistiääliö jopa mamutkin mukaan - ei hyvää päivää.

Tyhmyyttäkö, vai tunnetteko te itsenne jotenkin sankarillisiksi kun jaatte näitä älynväläyksiänne ja linkittelette poliisille? Kuten joku tuolla julisti tuntonsa voimissa että "MINÄ en katsele tällaista tekemättä mitään", no taputtakaa nyt itseänne päähän. JOS tuo nainen purki raivoaan/väsymystään mitä lie(tokihan tässä ON vaihtoehto että vauvan on huomattu pitävän tuosta!), te ette ole yhtään sen parempia.

En ole sankarillinen, mutta sinäkö sitten tuolla kadullakin vain kävelet ohi jos joku vaikka lyö lasta?
Tai näet netissä linkin missä vauvaa rettuutetaan vaunuissa niin kuin tuossa videossa?
Mutta jos mielestäsi on aihetta pääntaputteluun niin toki voin miestä pyytää hieman silittämään.
Ihan yks hailee onko muija väsynyt, sairas tms. niin vauvaan sitä EI pureta!
ps. minä en kuitenkaan ole saunan taakse tuota naista viemässä

Toivottavasti video meni eteenpäin lastensuojeluun, noin pieni vauva ja äiti ihan selvästi kykenemätön hoitamaan lastaan väsymyksestä, tai jostain muista syistä johtuen apua tuossa perheessä tarvitaan kipeästi. Eniten mietityttää tämän videon kuvaaja, kuka katsoo tuollaista retuutusta vierestä tekemättä mitää? Ja linkittää sen nettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Adea:
Toivottavasti video meni eteenpäin lastensuojeluun, noin pieni vauva ja äiti ihan selvästi kykenemätön hoitamaan lastaan väsymyksestä, tai jostain muista syistä johtuen apua tuossa perheessä tarvitaan kipeästi. Eniten mietityttää tämän videon kuvaaja, kuka katsoo tuollaista retuutusta vierestä tekemättä mitää? Ja linkittää sen nettiin.

HIENOA ETTÄ LINKITTI. NYT ON SENTÄÄN MAHDOLLISUUS ETTÄ JOKU SEN ON PISTÄNYT ETEENPÄIN LASTENSUOJELUUN. LAITTAISIN ITSE POLIISILLE JOS OSAISIN. MITEN SE TAPAHTUU? Mutta samaa mieltä Adean kanssa, itse olisin jos juossut vauvaa auttamaan. Kyseessä tosiaan selkeä pahoinpitely, ja jos noin käy kadulla, kukaan meistä tuskin voi edes kuivitella minkälaista h......iä on vauvaparan elämä kotona seinien suojassa. Missähän tämä on kuvattu? Kai joku nyt tunnistaa, aika selkeästi näkyi äiti kuitenkin kuvassa.

mä odotin kokoajan että missä vaiheessa se äiti paiskaa ne vaunut jonnekkin ojaan tai jotain.. :|
melko väsy ja pinan kireellä vissiin tolla äidillä... ei vaan tajua että vois mieluummin vaikak potkai puuta tai jotain kuin retuuttaa noita vauinuja

Mä en oo mitenkään erityisen herkkä, mut nyt oon kyllä sanaton :'( Kamala ajatella että tollasta tapahtuu (ja vielä todella paljon pahempiakin asioita) Tuli mieleen, että mitä mahtaa tää nainen tehdä neljän seinän sisällä, kun kukaan ei oo näkemässä!! Hyi mun tuli huono olo.

eikö tuo ole jo rikos? lapsen pää hakkaa vaunujen päätyyn! tuosta on tehtävä joku rikosilmoitus! miten se sitä sisällä "hyssyttää" kun vielä ihan ohikulkijoiden katseilta kätkössä!

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja up:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja up:
Onko tää Suomesta?

Näyttäis että sillä lapsella on äp:n toppapuku ja videon lähettäjän asuinpaikka on lapua, jos nyt oikein osasin katsoa..

Ok.

EN minä siis varma siitä puvusta ole, näytti vaan siltä.

Näytti tosiaan äitiyspakkauksen toppapuvulta. Äidissä ja maisemassa toisaalta jotain "venäläistä". Mietin vain että mihin lastensuojeluun ilmoittais.

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Jos mä olisin ollu tuo kuvaaja, olisin lähettänyt pätkän lastensuojeluviranomaisille.

HULLU ÄMMÄ! Laps ei vissiin nukkunut kun piti :/...

jos äiti oli jo väsynyt koliikkivauvan huutoon

Joo niin varmaan oli johonkin väsynyt. Se tästä videosta nyt varmaan välittyi meille kaikille, vai mitä?Mitä sitten? Sittenkö vauvaa saa pahoinpidellä kun on väsynyt???????? Kyllä varmaan murhaajatkin on pääsääntöisesti jotenkin kypsähtäneet uhreihinsa. Herrajumala kun on taas naiivia kommenttia.

minä käsitin, että tuo video olisi kuvattu jossakin muualla ja se on katsottu jo niin monta kertaa että uskon jonkun ilmoittaneen,
ja niinhän joku sanoi tässäkin ketjussa jo tehneensä.
Mun mielestä toi oli sairasta touhua, joidenkin harvojen muiden mielipiteet eriää ja sallittakoon.
Halusin vain ehkä herättää muiden pienten lasten äitejä ajattelemaan nähtyäni tuon. :)

Ja niinku moni sano, väsymys ei ole tekosyy eikä asia mikä kostetaan lapselle.

Miten joku voi kommentoida "nauratti" kun katto ton videon??? Lapsiraukka!! Mulle tuli tosi paha mieli, mutta pakosta katon sen uudelleen, koska nyt vasta ketjun luettuani, haluan kattoa oliko tosiaan äp-haalari päällä. Mä ainakin teen poliisille ilmoituksen, jos on suomalainen äp-puku päällä. Naisen naama on kuitenkin aika selvästi näkyvissä.

Yhteistyössä