Hyi hitto mulla on kuuma ja huono olla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En ole muutamaan päivään käynyt kaupassa ja en voi lähteä liikkeelle nytkään. On vaan niin tuskainen olo tälläisellä ilmalla. Hyi että mä kärsin. Ihan sama vaikkei olis kaapissa ruokaa, tuonne ei voi lähteä.

Mee suihkuun, kyllä sen jälkeen on ainaki vähän aikaa hyvä olla.

Ah, mä rrrrakastan näitä ilmoja :heart: Mun vuoro onkin valittaa sitte kun on pakkasasteita, en tykkää enkä kestä pakkasia ollenkaan.

[QUOTE="vieras";24252379]Persehiki virtaa ja kassit liimautuvat housuihin kiinni.[/QUOTE]

Mulla on taas tissien aluset ihan hikiset. En varmaan pidä mitään rintsikoita. Laitoin topin sillai rintojen alle, mutta tuli aika pervo olo. Mutta eipähän hikoile niin paljon, tai siltä ainakin tuntuu.

Ja muutes: jos ei lämmin ruoka maistu niin tehkää ihmiset vaan hyviä ruokaisia salaatteja. Meillä esim. tänään (ja tiedän, paljon hiilihydraatteja ja plaa plaa, mutta hyvää silti :D ) syötiin makaronisalaattia: keitettyä makaronia jäähdytettynä. Sekaan purkillinen tonnikalaa, pilkottua suolakurkkua, keitettyjä kananmunia ja tavallista, maustamatonta majoneesia sen verran, että riittää vähän kostuttamaan kaiken tavaran. Tavallisesti pilkon sekaan myös selleria mutta sitä ei ollut. Sit suolaa ja pippuria.

[QUOTE="aloittaja";24252404]Mulla on taas tissien aluset ihan hikiset. En varmaan pidä mitään rintsikoita. Laitoin topin sillai rintojen alle, mutta tuli aika pervo olo. Mutta eipähän hikoile niin paljon, tai siltä ainakin tuntuu.[/QUOTE]

Kokeile talkkia rintojen alle. Auttaa hyvin.

[QUOTE="vieras";24252398]Kaupassa on viileetä.[/QUOTE]

Riippuu ihan kaupasta, ainakin meidän lähikaupassa ei ole viileetä. Se on kyllä ihan paska kauppa muutenkin.

[QUOTE="vieras";24252411]Kokeile talkkia rintojen alle. Auttaa hyvin.[/QUOTE]

Ei ole talkkia. Eipä tuo rintojen hikoilu ole pahinta, pahinta tää et tuntuu et kaikki on paskaa ja kohta pökerryn.

Perunajauhot käy talkin tilalle. Ei tää ilma herkkua oo mut pitää koittaa olla vaan tekemättä mitään ja viilennellä itteään suihkussa.

Pitäsköhän tehä tota makaroonisalaattia :P

Yhteistyössä