Hyi,joku on käyny meillä yöllä,taas!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä oli samantyylinen tapaus, mutta vain kerran. Joku avasi ulko-oven, hiipi käytävässä ja kuului ihan selvästi tuulipuvun tms. vaatteen kahinaa. Sitten ovi kävi, mutta se ei ollut aamulla sillai kunnolla kiinni, ja yleensä käyn sen joka ilta vetämässä kiinni asti, et klonksahtaa. Mitään ei oltu viety (rahapussi+puhelin eteisen pöydällä), mut äärimmäisen karmiva tapaus. Sattui vain kerran viime kesänä.

Multakussulta terveisiä :wave: Muutto on pahasti kesken vielä,eikä pääse nettiin,mutta asustelevat jo uudessapaikassa. Selvyyttä ovien aukeilemiseen ei vielä ole tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
Multakussulta terveisiä :wave: Muutto on pahasti kesken vielä,eikä pääse nettiin,mutta asustelevat jo uudessapaikassa. Selvyyttä ovien aukeilemiseen ei vielä ole tullut.

Tulee sit itte varmaan kertoon, ku joutaa.......

Me ollaan asuttu jo neljässä eri paikassa, ja kolmessa asunnossa on tapahtunut outoja. Ekassa asunnossa rivitalossa ovet aukenivat öisin tai kun lähdimme kotoa pois esim. kauppaan saattoi kotiin tullessa olla etu ja takaovi selkosen selällään auki. Meillä oli koira, joka on luonteeltaan "kaikkien kaveri" ja sekään ei ollut yöllä lähtenyt minnekään, vaikka ovet olivat auenneet. Sitten muutimme kerrostaloon, jossa ei tapahtunut mitään outoa. Sen jälkeen muutimme taas rivitaloon, no eipä mitään, siellä joku siirteli usein sisällä meidän tavaroita, varasti minun pikkuhousuja, oli käynyt kakkalla meidän vessassa ja etenkin ulkopuolella asuntoa aamulla saattoi olla esimerkiksi rappusilla olevat kengät järjestelty jonoon tai harja laitettu ovea vasten. No muutimme siitäkin asunnosta pois taas uuteen rivitaloon. Täällä taas joku siirtelee meidän tavaroita (esim hiusaineita ja minun hiusklipsejä), vaatteita katoaa, autotallin ovi aukeaa itsestään esim. yön aikana tai päivällä kun emme ole lähistöllä. Mutta summa summarum, meillä on ollut koko tuon ajan koira, ihmettelen miten joku on voinut tällaista tehdä, kerran koira oli säikky palatessamme kotiin, mutta kuten sanoin, koiramme on kaikkien kaveri ja päästää kyllä kenet tahansa kotiimme. Mutta silti ja melkein joka asunnossa....outoa, silloin kun kengät siirrettiin jonoon ovemme ulkopuolelle, ajattelin, että minä stressipäissäni kuljen unissani. Kuitenkin kun harja oli seuraavaksi laitettu oven ulkopuolelle oven eteen ja minä olin sisälläm unissakävelyteoria romuttui..

Ainiin, unhodin, ja tässä nykyisessäkin asunnossa jos jättää oven ulkopuolelle esim matot tuulettumaan, roskia tai puutarhatyökaluja ne heitellään pitkin pihaa levälleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kati:
En satuile mitään kun on totta

Hyi... Onko teillä jotain "vanhaa" tavaraa tai jotain muuta mikä kulkee mukana mihin liittuu jotain "kummitus mahdollisuutta"? Tosin jos tätä ei ole tapahtunut siellä kerrostalossa niin outoa... Ootteko koskaan koittaneet ottaa selvää mistä johtuu? Jotan valvontakameraa ym?

Yhteistyössä