hyi millainen minusta on tullut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päässäkö vikaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päässäkö vikaa?

Vieras
Mua niin vituttaa ja hävettää että olen työtön ollut jo pitkään. Kaikista yrityksistäni huolimatta en ole saanut töitä ja tunnollisestikin olen osallistunut kaikkeen kyykytykseen mitä työkkäristä on tullut (työharjoittelut, työnhaku kurssit ym ym).

Tulee lähinnä sellainen kauhea alemmuuden tunne. Tekis mieli vaan häipyä jonnekkin piiloon kaikilta. Voisin ottaa jopa eron miehestäni en kehtaa enää ollakaan sen kanssa kun olen tällainen. Tiedän että se ajattelee pahaa minusta ei vaan varmaan raaski sanoa sitä mulle. Kai se säälii mua jotenkin. En halua olla sen lähellä kun olen tällainen.

Pahinta on se että se on totta mä olen köyhä ja vielä kaikenlisäksi tyhmä. Jos olisin fiksu voisin edes opiskella itselleni toisen ammatin josta tienais hyvin. Nyt mun pitänee varmaan opiskella joksikin siivoojaksi tms. Tai voihan se olla että nykyään siivoojaltakin vaaditaan jotain kykyjä mitä mulla ei oo. Jos ei mulla olis lapsi mä vaan lähtisin pois.

hirveä olo :(

Täällä toinen luuseri :(
Mies sanoi äsken itsekin, että voi voi kun sulla ei ole kunnon työpaikkaakaan, ei sinusta ole mihinkään.
Sitten kun ehdotan eroa niin suuttuu siitä, haukkuu ja sanoo että silloin menet viimeistään täysin sekaisin ja hullingolle, lapset kärsis jne.. minä sentään pidän huolen sinusta... plaaplaa..... vituttaa!

Mitään yritys ideaa mulla ei oo joten se ei varmaan onnistu. Selvittelen parhaillaan voinko ottaa hoitolapsia vai pitääkö siihen olla pph koulutus jonka kyllä voisin periaatteessa käydä vaikka ei oliskaan unelma ammatti.

[QUOTE="vieras";29197205]Täällä toinen luuseri :(
Mies sanoi äsken itsekin, että voi voi kun sulla ei ole kunnon työpaikkaakaan, ei sinusta ole mihinkään.
Sitten kun ehdotan eroa niin suuttuu siitä, haukkuu ja sanoo että silloin menet viimeistään täysin sekaisin ja hullingolle, lapset kärsis jne.. minä sentään pidän huolen sinusta... plaaplaa..... vituttaa![/QUOTE]

No sullahan on kannustava ja fiksu mies.

Ihmisarvo ei riipu älykkyydestä tai siitä onko ansiotöissä vai ei.
Jos sulla ei ole ammattia jonka töitä tehdä, hae ihmeessä opiskelemaan!
Ihan taatusti saat itsellesi ammatin, kun lievästi kehitysvammaisetkin saavat.

Sitä mä ihmettelenkin...kun moni esim kehitysvammainen, oppismisvaikeuksista kärsivä, adhd yms tapaukset onnistuu saamaan töitä ja menestyy opinnoissa. Miten minä en? Miksi minä muistan huonosti ja en ymmärrä asioita?

Mutta jos on lapsen tähän maailmaan tehnyt on siinäkin haastetta josta selvitä. Nythän sinulla on aikaa lapselle, voit tehdä ruokakokeilija, leipoa, käsitöitä ihan mitä vaan mukavaa mistä näet että osaat ja voit. Miksi siihen tarvitsee sen työpaikan? On ihmisellä arvonsa muutenkin. Ja se työpaikka varmasti löytyy vielä. Ja kyllähän se raha tärkeää on en sitä sano, mutta sitten taas työssäollessa ei ole aikaa.

Sitä mä ihmettelenkin...kun moni esim kehitysvammainen, oppismisvaikeuksista kärsivä, adhd yms tapaukset onnistuu saamaan töitä ja menestyy opinnoissa. Miten minä en? Miksi minä muistan huonosti ja en ymmärrä asioita?

No tota, näin adhd.sta kärsivänä voin kyllä sanoa että yleensä adhd.t ei menesty opinnoissaan tai alisuoriutuu ja joutuu tekemään rutkasti töitä sen eteen että opiskelu onnistuu.
Itselläni ei ole onnistunut, olen ollut työttömänä ja pitkillä sairauslomilla ja kaikki koulut jääneet kesken.
Älykkyydestä ei ole kiinni, olen keskivertoa älykkäämpi.

Onko sulla koskaan tutkittu voisko sulla olla jotain neurologista poikkeavuutta/oppimisvaikeuksia?
Masennus/stressi ym. myös huonontavat muistia.
Mä luulen että olet vaan lamaantunut pitkään jatkuneesta työttömyydestä, jos ei aivoja treenaa pitkään aikaan opiskelemalla jne. ne taidot heikentyvät.
Sun pitäis saada vain uskoa itseesi,AIVAN VARMASTI pärjäät etkä ole yhtään sen huonompi kuin muutkaan!

Ala yrittäjäksi. Satutko olemaan muuten siistin ja mielyttävän näköinen? Ala surutta kahviseurakaveriksi ja ota pieni korvaus. Ihan sitten omasta itsestäsi kiinni mitä kaikkea toimintaa järjestät. Aika moni on semmoinen osa-aika lohduttaja.

Uusimmat

Yhteistyössä