Hylätty vauva

Nykyään ei mielisairaalaan pääse kovin helpolla, ja pois potkitaan puolikuntoisena. Toivottavasti kukaan äiti ei joudu kokeen minkäänasteista mielen järkkymistä, koska tuolloin ei kärsi vain äiti vaan koko perhe. Sairas ei tajua tekojaan, ja sairaan logiikka on aivan erillainen kuin terveen. Samoin muisti katoaa, voi jopa unohtaa oman lapsensa (mä unohdin kauppaan ruokakärryn turvakaukaloon) Se joka ei oo tämänkaltaista sairautta kokenut (onnekseen) ei voi tajuta YHTÄÄN mitä tämmöinen sairaus merkitsee

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei jumalauta.. Ei tohon mikään masennus riitä "selitykseksi".. Ei ainakaan tuollaisille riitä minulta minkäälaista myötätuntoa (kuten ei myöskään niille, jotka tappavat lapsensa jne).
Hemmetti hoitoon tollaset joutais jo ennen kun tekevät pahaa lapsilleen.
Saunan takana on vielä tilaa, prkl.

Noh,toivoa sopii ettet itse masennu vakavasti ja tee jotain samankaltaista!;)

No kyllä mä ainakin masennuksesta selvisin lääkkeiden ja läheisten antaman tuen avulla, en siis jättänyt lastani pusikkoon koska itselläni oli paha olla.

Jokainen meistä kokee masennuksen(kin) eritavalla ja mahdollisesti tämä äiti ei joko ole ylipäätä apua saanut (ei lääkkeitä tai muuta hoitoa) tai sitten hän ei ole sitä ylipäätä kyennyt hakemaan.
Masennus valitettavan usein on ainoa selitys aivan järjettömille ja tuhoisille teoille.

Nyt mä en ymmärrä yhtään tätä juttua
a020.gif

Siis äitiä ei sen takia otettu sairaalaan sisään koska siellä ei ollut paikkoja? Se ei itse tahtonut hoitoon? Voiko tuollaisen teon jälkeen kieltäytyä hoidosta? Mitä järkeä on sekavaksi todettu ihminen laittaa putkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei jumalauta.. Ei tohon mikään masennus riitä "selitykseksi".. Ei ainakaan tuollaisille riitä minulta minkäälaista myötätuntoa (kuten ei myöskään niille, jotka tappavat lapsensa jne).
Hemmetti hoitoon tollaset joutais jo ennen kun tekevät pahaa lapsilleen.
Saunan takana on vielä tilaa, prkl.

Noh,toivoa sopii ettet itse masennu vakavasti ja tee jotain samankaltaista!;)

No kyllä mä ainakin masennuksesta selvisin lääkkeiden ja läheisten antaman tuen avulla, en siis jättänyt lastani pusikkoon koska itselläni oli paha olla.

Jokainen meistä kokee masennuksen(kin) eritavalla ja mahdollisesti tämä äiti ei joko ole ylipäätä apua saanut (ei lääkkeitä tai muuta hoitoa) tai sitten hän ei ole sitä ylipäätä kyennyt hakemaan.
Masennus valitettavan usein on ainoa selitys aivan järjettömille ja tuhoisille teoille.

Kyllä mä sen tiedän, mutta kuitenkaan en suostu ymmärtämään näitä tapauksia...

Yhteistyössä