hyppää remmiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voinko kanssa hypätä mukaan?
Mulla ois pudotettavaa vaan 3-4kg, mut ne onki sit tiukassa!
Pari viikkoa oon pisteitä YRITTÄNY laskea, mut viime viikko meni ihan pyllylleen ja nyt kaipais tsemppiä muilta laihduttajilta. Ekalla viikolla -2kg ja nyt tuli 700g takas :ashamed:
Eli siis tiistaisin punnituspäivä??
Käyttääkö muut mittanauhaa vai vaan vaakaa?
Liikkumaan pitäis lähteä mut on niin kuuma ettei jaksa oikein mitään...
eli nyt pitäis tosissaan kattoo mitä suuhun laittaa...
mistä tsemppi taas päälle?

Heippa!

Eka päivä takana ja pisteet on kyllä käytetty :ashamed:
Mutta on kyllä mahakin täynnä, eiköhän tälla aamuun asti pärjäile!

On muuten aika hyviä ruokin noissa painonvartijoiden kirjoissa ja lehtisissä. tulee syötyäkin suht monipuolisesti.

Ajattelin hypätä vaakaan heti aamusta, mites muut? Päivän aikana kuitenkin paino saattaa heitellä tosi paljon ja aamulla tulos on pienempi :p (itsensä huijaamista kenties...

tou mittakin on ihan hyvä juttu, sitä tuli talvella käytettyä, kun raskauskiloja tiputtelin. Nyt siis kyseessä kilot, joita oli jo ennen raskautta.

Mutta tsemppiä kaikille ja huomanna palataan asiaan!

Juu, aamusta hetimiten puntarille! Ja minä ainakin mittailen täällä kotosalla kun tuonne painonvartijoiden ohjelmaan tuloksia syöttelen, niin miksen samalla voisi ne tännekin läväistä. Ainakin vyötärön ja lantionympärykset. Rinnanympäryksessä kun ei täällä kovin ylimääräisiä ole.... :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 20:31 TheBigMama kirjoitti:
Juu, aamusta hetimiten puntarille! Ja minä ainakin mittailen täällä kotosalla kun tuonne painonvartijoiden ohjelmaan tuloksia syöttelen, niin miksen samalla voisi ne tännekin läväistä. Ainakin vyötärön ja lantionympärykset. Rinnanympäryksessä kun ei täällä kovin ylimääräisiä ole.... :kieh:

Mä voisin täältä lahjottaa.. Kuppikoko sellanen E tai DD...
Toivottavasti tää laihis auttaisi vähän tähänkin asiaan :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 21:02 rouva80 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 20:31 TheBigMama kirjoitti:

Mä voisin täältä lahjottaa.. Kuppikoko sellanen E tai DD...
Toivottavasti tää laihis auttaisi vähän tähänkin asiaan :)

No tisseistä multa ainakin aina ekaks lähtee, että kohtapian saan taas kaivaa noi A:t ja AA:t tuolta kaapin perältä :kieh: Tasan ei käy onnen lahjat ei. Vaikkakin olen ihan sinut näiden koon kanssa... Jotain pientä ryhdistystä kyllä ehkä kaipaisivat :whistle:

No niin, ensimmäinen totuuden hetki! Viikko takana pisteiden laskentaa...

Lähtö oli siis tämännäköinen:
Paino 69 kg
Vyötärö 77 cm
Lantio 100 cm

Ja tulokset viikon jälkeen:
Paino 65,4 kg eli -3,6kg!!!!! :) :p
Vyötärö 72 cm
Lantio 98 cm

Eli tuloksia tuli ekan viikon aikana ihan huimasti! Taitaa olla nestettä ja turvotusta iso osa, mutta hyvältä tuntuu kuitenkin. Tavoitepaino 60kg näyttää yhtäkkiä olevan paljon lähempänä! Jee jee =)

Mites muilla viikko nyt sitten tuloksien valossa sujui?

Lähtötilanne 2vko sitten:
paino 64,1kg
lantio 97cm
vyötärö 79cm (navan kohdalta 85cm ja sielt olis aikomus saada monta senttiä pois)

Tänään:
paino 62,8kg
lantio 96,5cm
vyötärö 74cm (navan kohdalta 82cm)

Painonpudotukseen en oo tyytyväinen. Tai siis siihen et viime viikolla tuli takas se 700g :ashamed:

Nyt vaan liikuntaa lisäämään rutkasti ni kai se siitä! Tsemppiä!!!!!!!! =)

P.S Pituutta on kokonaista 164cm :D

Saako tulla mukaan tänne?? Laihdutettavaa ois PALJON!!
Olen 162cm ja painoin muutama päivä sitten 84,9kg (aamupaino).

Nyt on pakon pakko laihduttaa (sen tuhannen kerran :'( )
sillä itku pääsee, kun ostelen koon 46 vaatteita ja n 7 vuotta sitten meni vielä 42:t.
Motivaatiotani lisää muutamat asiat;
Pienemmät vaatekoot, hälvenevä kaksoileuka ja suurikuppikoko
sekä se, että ennen painonpudotusta en saa/en halua tulla raskaaksi uudestaan. (tämä tepsi aikoinaan vuosia sitten tupakanpolton lopettamiseen :kieh: )

Mitään jättihirmu-painonpudotuksia en toivo, vaan olisin erittäin tyytyväinen jos painaisin saman kuin olen periaatteessa pitkäkin- 100.
Eli 162cm-100 = 62kg. Eli pudotettavaa ois n. 23kg pyöreesti laskettuna.

Eka etappi kuitenkin ne 42 vaatteet, joita mulla on kaappi pullollaan ja JOIHIN MÄ EN MAHDU :'( :'( :'(

JÄTTIPALJON tsemppiä kaikille! :wave: :heart:

No niin, nyt on käyty puntarissa ensimmäisen kerran. Hurjat 75kg tuli lukemaksi eli 15kg pitäisi pienentyä. Mittailen nuo kriittisimmät paikat kunhan löydän jostain mittanauhan. :ashamed:

Nyt se elämäntapamuutos operaatio käynnistyy todella... Voi kun viikon päästä olisi paino tippunut edes vähän. :whistle:

Tsemppiä kaikille!!! :)

Täällä sama 70kg, johon olen tyytyväinen kun viikonloppu meni lörinäks ku mies houkutteli mut sunnuntaina rientoihin... :whistle:
Eilen tuli sitte syötyä jätskiä, suklaata, hampurilaista... :ashamed:

Nyt alkaa sitten taas tsemppaus, että vkon päästä ois jotain kehumisen aihetta... :kieh:

(Tällä hetkellä menee päälle häthätää 40 housut ku vetää vatsamakkaroita sisään naama punasena!)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 14:39 karkkinarkki kirjoitti:
Täällä sama 70kg, johon olen tyytyväinen kun viikonloppu meni lörinäks ku mies houkutteli mut sunnuntaina rientoihin... :whistle:
Eilen tuli sitte syötyä jätskiä, suklaata, hampurilaista... :ashamed:

Siis tyytyväinen siihen ettei se noussut ainakaan! :o

Ja onnea teille joilla jo tuloksia on tullut!! :flower:

Meitsi taitaa kirjautua joukkoon. Elikkä pituus 170 ja paino 89,8 :ashamed: mutta tavoite alaspäin!
Tsemppiä kaikille ja Onnittelut TheBigMama huimasta viikko pudotuksesta!
toivottavasti perässä tullaan =)

Heipä hei!

Mulla on oikeestaan vasta aloituspaino kyseessä.
Tai alotin raskauskilojen karistuksen huhtikuussa, jolloin painoa oli n. 78kg.
Tiputin painoa 72kg:oon saakka ja siinä olen nyt sinnitellyt, mutta täsätä lähtee taas paino laskuun!

Eli

Paino 70,6kg (huhtikuu 78kg)
Reisi 60cm (66cm)
Masu 91cm (mahan kohdalta, tulee sit aina mitattua samasta kohtaa) (98cm)
Takamus 104cm (106cm)

Pari ekaa päivää on menny kevyesti, liikunta tosin on ollut aika vähäistä, kun niin lämmittää tuo aurinko!

Eilen juhlittiin mieheni kanssa hääpäivää pihapiknikillä ja tuli herkuteltuakin, mutta pisteiden rajoissa! Ja eilen myöskin synttäreillä kieltäydyin kermajädestä B) Myöskin tänää käteni hamusivat pakastealtaasta mehujäätelön!

Mutta huomenna on taas päivä uusi ja uudet taistelut edessä!

Karkki on ehdottomasti se mun heikkous ja paha vastus onkin! Kyllä maistuisi tälläkin hetkellä, nam...

Tarkoitukseni onkin pitää karkkipäivä kerran viikossa, kokonaista lakkoa en ainakaan näin heti edes yritä, houkutus on liian suuri.

Ja ajattelin myös pitää kerran viikossa ns. "0":n pisteen päivän, jolloin syön vain kasviskeittoa. Ehkä leipää tai näkkäria on pakko ottaa, mutta minimipisteillä. Saa nähdä onnistunko. Tämän idean sain kaveriltani, joka onnistui laihduttamaan painonvartijoissa.

The Big Mamalla loistavia tuloksia heti kärkeen, paha mennä pistää paremmax! Mutta täältä perästä tullaan ja lujaa!!!!

Ja jos jollain on jotain hyviä ja kevyitä ruokaohjeita, niin otetaan mielellään vastaan!

No hienostihan se on lähtenyt käyntiin kaikilla!

Nyt vaan jaksetaan pitää itseämme niskasta kiinni ja tsempataan toisiamme kovasti!

Onnittelut kaikille onnistujille! :flower:

Morjens!

Pisteissä pysytty edelleen :p

Tänää oli meidän mimmiliigan jalisharkat, että liikuntaakin tuli harrastettua. Puolitoista tuntia hiki virtas ja kaloreita palo!

Jaksaisko joku pisteiden laskija kirjotella tänne joskus omia syömisiään? Jos vaikka jotai idistä sais itelle.

Miepä kuitenkin nyt laitan oman ruokalistani:

aamupala:
kaurapuuroa ja mehukeittoa

Välipala:
limpparia ja kuivakakkupala (oltiin kylässä..)

Lounas:
peruna-sipuli nyytit grillissä
possun sisäfilepihvi
kurkku ja tomaattia

Välipala:
3*näkkäri + margariini
omena
Päivällinen/iltapala:
fetasalaattia
kevyt grillimakkara

Lisäksi pitkin päivää paljon vettä ja vissyä, sekä mehukeittoa aina makeannälän yllättäessä ja pienenä hiukopalana!

Pisteitä yht. 17,5 ja 22 saisin syödä, että hyvin meni. Vaikka grillimakkarankin vedin.. Mutta iltahan on tietysti vielä nuori, mutta näissä yritetään pysyä!

Itselläni olen huomannut, että kun suunnittelee ruuat jo etukäteen valmiiksi, on pisteissä pysyminen paljon helpompaa. Jos ruokaa ei ole ja nälkä yllättää, tulee helposti syötyä jotain nopeata.

Perjantaina ajattelin yrittää sitä keittopäivää. Näin kuuma ilma jos on, niin luultavasti onnistuu helposti!

Mites muilla on viikko alkanut?

Heippa!

Nyt junnailee pahasti.. Pisteissä olen koko viikon pysynyt, mutta paino ei laske mihinkään.. Ehkä toi ekan viikon huima pudotus teki tehtävänsä, että nyt ei sitten hetkeen tipu mitään. :) Mutta odotellaan peukut pystyssä ensi tiistaita, jos sinne mennessä jotain karisisi.

Joo, mäkin suunnittelen yleensä päivän ruuat jo aamulla, niin eipä tule lipsuttua! Illat on mulla pahimpia jos ei ole mitään tekemistä niin voisin koko ajan vaan syödä.... Ja karkit on heikkous. Onneksi nyt sovittiin miehen kanssa että heinäkuu on karkiton kuukausi. Meillä kun saattoi helposti viikonlopun aikana mennä toista kiloa karkkia :ashamed:

Tänään karkkipäivä :ashamed:
Muuten pisteraja alittui tosi paljon (15,5 pistettä, 22 saisin syödä, niiden uusien ohjeiden mukaan), mutta karkkia onkin mennyt varmaan 300g...

Mutta huomenna kasvissoppapäivä, vähän tasoittaa tätä päivää. Ja se tänviikon karkkipäivä olikin sitten tässä, loppu viikko tiukasti pisteissä!

Sain kuitenkin lenkillä tänään käytyä, tunnin kärräilin tuolla pitkin teitä ja hiki oli kova!

Nyt täytyy lähtee katsomaan lostia, oon siihen ihan koukussa :)

Just söin mansikkatuutin! :p Palkitsin itteni etten lopettanu koko touhua, oli päivällä nimittäin niin tuskasta välillä että oksat pois!!
Pisteitä jäi kuiten vielä muutama, vaan antaapa olla, tää tuutti kruunas tän illan!

Paino ei vielä oo liikahtanu mihinkään; aamulla sais luvan jo näyttää sen 69,5kg... ;)

paino aamulla 70,3kg eli -300g maanantaista :ashamed:

Taisi eilinen karkkien mässäily tehdä tehtävänsä. Pitihän se pussi loppuun asti sitten lopulta ahmmia, ettei jää kiusaamaan... Niitä olikin 400g...

Oli mies vielä kiusakseni jättäny oman pussinsa tuohon keittiön pöydälle aamulla töihin lähtiessä, mutta en ota yhtään!

Mutta tänään jatketaan, ei tässä vielä ole luovutettu :)

Lämpöistä päivää kaikille B)

Mulla menny pisteitten laskut ihan pyllylleen. Iltapäivään asti niitä merkkailen mut sit jotenki oon joka ilta luovuttanu ja pisteet menny muutamalla yli. Oon kuitenki siihen tyytyväinen et en oo sortunu mässäileen, mut pikkusen liikaa tullu syötyä. Paino tiistai aamusta -200g, mut positiivista et luku on jokatapauksessa - eikä + =)
Jos nyt saisin itteeni niskasta kiinni ja loppuviikko menis ok ni ehkä toiset 200g viel lähtee tiistain punnitukseen mennessä... Ehkä... Liikuntaa oon kyl lisänny , et ihan positiivista sekin :D
Hirmu tsempit muilleki :D

Ei paino vieläkään tippunu tuon maagisen 70 alle \|O (johan tässä on kituutettu pari pvää ;) )

Lenkille pääsy tekis gutaa, lähtis läski sulaan erilailla! Vaan tää p-aska kesäflunssa ei hellitä...keuhkot riekaleina yskimisestä. :snotty:

Eilisen karkkimässäilyn jalkeen tänään olen ollut kasvissosekeitto dietillä..

Pisteitä kulunut vasta 5,5. Ei tää kivaa oo, mut mietitään nyt et kannattiko eilinen mässäys :x

Joutua tulee kyllä paljon näin helteellä, mutta lenkille lähtö voikin olla toinen juttu. Saas nähdä jos illasta vaikka vielä innotuis!

Sain eilen itseni vielä pienelle hölkkälenkille. Matka ei varmaan ollutkuin reilut pari kilsaa, mutta tulipahan edes vähän ulkoiltua!

Jos sitä tänään vaikka innoistuisi noita vatsoja tekemään, töytyy yrittää tsempata, vaikka kuuma on...

Tänään taas pisteissä pysytty, mutta juuri ja juuri... Vielä pari päivää punnitukseen ja eka viikko olis takana. Muilla taitaa tulla jo toinen...

mulla kans eka viikko :wave: ´Jännityksellä odotan tiistaita että menen puntarille. Tämän viikkoisesta, ei hurraamista :ashamed: mutta parempi kuin monta muuta viikkoa, toivottavasti edes hiukan pudotusta. Lenkillä olen käyny ja pyöräilemässä, on kyllä ollu kyllä hiki :whistle: (vaikka niin on ilman lenkkiäkin)

Yhteistyössä