hyppää remmiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää ihmiskroppa on niin järjettömän ihmeellinen, että en kyllä ymmärrä. Välillä on ollut päiviä kun olen ihan täysin pysynyt pisteissä mutta paino ei ole hievahtanutkaan alaspäin. Nyt olen pari päivää lipsunut hiukkasen (heh, eilenkin söin varmaan 6 pullaa kun tuli leivottua, että hiukkasen tosiaan) ja nyt on sitten parin päivän aikana pudonut jo 1,2kg. Ei ymmärrä kyllä tätä ollenkaan... Tietty mun tulee kyllä liikuttua niin paljon, että ehkä sen takia pitäis syödä pari pojoa ekstraa jotta paino laskis. Kyllä tää on niin hankalaa!

Juu, ja noiden pullien takia en sit viittiny eilen mitään ruokapäiväkirjaa tänne rustailla... Olis ollu aika yksipuolinen päiväkirja :kieh:

No niin, tänään olen ottanut "vähän" tiukemman otteen.
Aamupala: puuroa, voisilmä ja omppu + lighmehua
Lounas: rahkaa maustetuna valion sokeroimattomalla mehukeitolla ja 1 korvapuusti :ashamed: + teetä
Päivälliseksi aattelin vetää pyttipannua oikein munalla
Ja Iltapalaksi taas samanmoisen satsin kuin tiistaina.

Tänään on taas treenit illalla joten voin lipsua pisteissä hiukan. Sieltä kun tulee tollaset 8-10 liikuntapistettä...

Sii juu!

Moikka moi!

Tänää ollu oikee hulabaloo päivä, kaikki tytön serkut ollu hoidossa ja ohjelmaa riittäny!

Pisteissä edelleen pysytty tosi hyvin :D , mutta säännöllinen syöminen on jäänyt ihan unholaan...

Tänään
aamupala: jugurtti
lounas: kanawokki ja ½sämpylä ja juustoa
päivällinen: kasvissosekeitto, lasi maitoa, ½ sämpylä ja tuorejuusto.

Pisteitä on siis vielä illaksi reilusti jäljellä, saa nähä mitä sitä popsii.
Aamulla en muistanut edes vaa'assa käydä, joten ei ole mitään hajua, onko muutosta tapahtunut.

Eilen myös pysyin pisteissä, mutta söin aika epäterveellisesti:

aamupala: murot ja maito
lounas: kasvissosekeitto
päivällinen: leipäviipale
iltapala: 2 kpl ukkopekka kalkkunagrillimakkaraa.
Lisäksi niitä pahvinmakusia maissimaksuja... (ostin tytölle, mutta maistelin itsekin :ashamed: )

Minä hyppää kans remmiin jos vielä mahtuu :) Elikkäs olen 176cm pitkä ja painan tällä hetkellä 83,7kg. Tarkoitus olisi tiputtaa 5-10kg ihan muuttamalla syömistottumuksia ja liikkumalla. Olen aina liikkunut jonkin verran kun perheestä löytyy koira, joka pakottaa edes jonkinlaiselle lenkille iltaisin. Mutta tarkoitus olisi aloittaa taas salilla käynti viikonloppuaamuisin ja uinti silloin tällöin, mitä nyt pienen tytön hoidolta kerkiää :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 21:07 Hanskuliini kirjoitti:
Minä hyppää kans remmiin jos vielä mahtuu :) Elikkäs olen 176cm pitkä ja painan tällä hetkellä 83,7kg. Tarkoitus olisi tiputtaa 5-10kg ihan muuttamalla syömistottumuksia ja liikkumalla. Olen aina liikkunut jonkin verran kun perheestä löytyy koira, joka pakottaa edes jonkinlaiselle lenkille iltaisin. Mutta tarkoitus olisi aloittaa taas salilla käynti viikonloppuaamuisin ja uinti silloin tällöin, mitä nyt pienen tytön hoidolta kerkiää :)

Tervetuloa mukaan vaan, varmasti remmiin mahtuu!

Mie oon sortunut taas ja taas ja taas ja taas. Miten mä voin olla tällainen löysäpylly, jolta ei yhtään itsekuria löydy???? Täh?

HäntäluuHellänä: Eikö sulla ollu se jalisjuttu, siitähän saa roppakaupalla extraa =)

Mie oon sinnitelly pisteillä, mutta viikonlopu tulossa, saas nähdä kiun käy!

Mutta yritetää!

Tänää kävin jopa pienellä lenkillä rattaiden kanssa, kun menin äitiltä hakemaa avomaankurkkuja suolausta varten. Oli kyllä kiva kävellä!

Tänää olis ruokailut menny näin:

aamupala: jugurtti
lounas: kasvispasta
välipala: 7 uutta porkkanaa ja karviasimarjoja
päivällinen: kasvispasta

Illalla aattelin tehä lämpimiä voileipiä

Eilen taisin käydä vaa'assa, eikä ollu lähteny kun 200g. Aika hitasasti tuntuu lähtevän, mutta nyt en luovuta!

Iso :hug: kaikille kanssasisarille, ja pinnistelkää!!!
ajatelkaa loputulosta, se on sen arvosta!

Ja joskus olen näinkin ajatellut, että ne herkut maistuu suussa hyvältä vain hetken, morkkis kestää paljon kauemmin :D
Tiedän kyllä että tämäkään ei aina toimi, ainakaan omalla kohdalla!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 21:07 Hanskuliini kirjoitti:

Teretulemast!

Aina mahtuu lisää porukkaa!

Mä en pysy pisteissä.... En sitten millään!!!!!!!!!!!
En ymmärrä miten se nyt on taas muka niin vaikeeta :ashamed:
Tällä viikolla en oo ehtiny/päässy liikkumaan yhtään! Oikein masentaa... Mut ens viikol yritän päästä ne 2-3 pitkää lenkkiä tekemään. Eilen alko työt (kuukauden pätkä) , et tulee kyl hyötyliikuntaa ihan reippaasti, onneks!
Siellä vaan ku pystyis pysyyn erossa kaikista herkuista mitä työkaverit tuo kahvipöytään...
Kauheesti teki mieli naposteltavaa ni hain kaupasta viinirypäleitä. Tiedän et niis on paljo hedelmäsokeria, mut parempi kai niitä mässyttää ku karkkia!??
Mites muuten te muut... ootteko työelämässä vai lasten kanssa kotosalla?
Mä oon hoitovapaalla, mut nyt elokuun olen töissä ja sit tammikuussa palailen taas kokonaan takas töihin =)
Ainiin... meinas unohtua... Kävin aamulla puntarilla ja tulos -300g tiistai aamusta. Onneks edes niin...
Kovasti odotan et kuntonyrkkeily treenit taas alkaa ni pääsee kunnolla rehkimään ja hikoilemaan :D

Mulla menny niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin p.ersiilleen kaikki \|O
Syön ku pieni possu ja liikkumaan en oo päässy. Kyllä on itellä ihan hirvee olo ja morkkis, mut silti vaan syön. Yritän taas huomenna jatkaa paremmalla menestyksellä... Ja huomenna menen illalla pitkälle lenkille!

Joo, miulla kanssa nämä viikonloput on ihan hirveitä, varsinkii kun miehellä sattu vapaat...

Tänää en oo herkutellu ku jädellä. En kyllä laskenu pisteitä, mutta ei mitää ylenmääräistä mässäilyä. Huomeseksi kaapissa oottavat taas kasviskeitto ainekset...

Ja tiistaina olis totuuden hetki...

Mä tiedän jo valmiiks et mulla ei oo kyllä tällä viikolla mitään lähteny, mut toivon todella ettei tulis plussaa :ashamed:
Eilen illalla mässäilin pitkästä aikaa oikein kunnolla. Yök! Tänään kasvis/hedelmä linjalla. Ja illalla sinne lenkille!!
Huomiseen :wave:

Hei kaverit, nyt piti alkaa uus viikko :D (paraskii sanomaa :ashamed: )

Nyt itteää niskasta kiinni ja herkuttelut seis! Ja paljon vettä, ni vie vähän nälkää!

Miulla tänää homma pysyny hanskassa, kasviskeittoa lounaalla ja kinkkukiusausta päivällisellä. Vielä on pisteitä iltapalallekin, luultavasti otan ruisleipää!

Mut huomenna puntariin, toivottavasti tuo penkin alle mennyt viikonloppu ei pilaa koko viikon ponnisteluja!

No niin, oonpas saanu itteäni taas tänään jotakuinkin niskasta kiinni... Toivotaan, että pystyisin pitämään otteen myös viikonloppuna!

Mun päivän syömiset ovat olleet tämännäköisiä:

Aamupalalla taas puuroa margariinisilmällä, lightmehua ja omppu
Lounaana toimi exotic-solero (2 pistettä vaan ko jätski!)
Päivällisellä tuhtia spagettipaistosta, kirsikkatomaatteja ja maitoa
Iltapalalla perus satsi ruisleipää päällisineen, juggea ja omppu.

Ihan liian vähän on tänään tullut juotua, on taas unohtunut kun oon koko päivän vaan touhuttanut kaikenlaista... Sen kun sais kuntoon.

Toivotaan toivotaan, että huomenna näyttäis lukemat paremmilta kuin viime viikolla, kun oli tullut kilo plussaa :snotty:

Lueskelin että on täällä ahkeria ihmisiä. Noh en ole laittanu mitään viikkoon.
Pisteillä viikko ja lipsuttu on vkl. tuli mässättyä. :ashamed:
Mutta silti nyt pudonnu -800g =) eli vaaka näytti 74
Varmaan jos pysyis ruodussa vois tuo viikkopudotuskin olla suurempi. Heikko luonne :( ei voi mitään.
Nyt töihin :wave:

:wave: -500g pudotusta viimeviikkoisesta eli paino tänään 87,1,
täytyy olla tyytyväinen sillä olen lipsunut pahemman kerran :ashamed:
Suunta kuitenkin-> olen kyllä liikkunut, kävellyt, juossut, hiukkasen pyöräillyt ja jumppaillut .Joten uuteen viikkoon uudella taistolla, mennään sitte vaikka läpi harmaan kiven mutta periks´ ei anneta! Potkuja persuksiin kaikille kanssa sisarille ja hyviä viikkopudotuksia! =) :wave:

-1kg :D :D :D

En olis ikinä uskonu että kokonainen kilo lähtee vaikka hyvin olen ruodussa pysynyt enkä herkkuihin sortunut. Tämän viikon lauantaina tulee olemaan tiukka paikka, meillä on silloin grillijuhlat eikä mitään terveellistä tarjolla :whistle:

Jep, tsemppiä teille muillekin, toivottavasti repsahduksista huolimatta homma jatkuu eteenpäin.

Kyllä oli iloinen yllätys ku hyppäsin vaakaan.... -700g!!!
Olin ihan varma et tulos +-0 tai jopa plussaa mut onneks näin :D
Nyt on taas ihan uus tsemppi päällä! Nyt pysyn tän viikon erossa herkuista ja odotan ens tiistaiks kilon pudotusta... Saas nähä...
En kyllä ymmärrä et miten toi paino on laskenu vaik oon syöny mitä sattuu ja liikuntaa ei tullu yhtään tälle viikolle. Tai mitä nyt pyöräilyt töihin (10min/suunta) ja töissä kyl tulee mentyä se 8h aika reippaasti. Tota hyötyliikuntaa ei vaan niin huomioi.
Tästä jatketaan hyvällä fiiliksellä :D
:hug: ja tsempit kaikille!!!!!

heipsansaa!

joo, pudotusta viime viikkoon hurjat 200 grammaa... Paino siis 64,8, joka on siltikin vielä 800 grammaa enemmän kuin kaksi viikkoa sitten. Niin että ei kovin hyvin pyyhi.

Nyt en aseta mitään ihmetavoitteita enkä lupaa mitään ensi viikkoa ajatellen. Päivä kerrallaan vain. Jospa sitten yllättäisin viikon päästä sekä itseni että teidät.. Saa nährä..

Upeita pudotuksia kaikilla! Kyllä me likat vielä onnistutaan!

Ja tuloksia ilmottelen...

Eli paino tippunu -700g :D

Laitan tähän vielä taulukon, miten homma on edennyt, ihan itseänikin tsempatakseni.

4.7 70,6kg
11.7 70,3kg (-300g)
18.7 70,1kg (-200g)
25.7 70,0kg (-100g)
1.8 69,1kg (-900g)
8.8 68,4kg (-700g)

Eli aika tahmeesti meni nuo ekat viikot, nyt parina viikkona vähän suurempi pudotus.

Mutta mutta... Sunnuntaina risteilylle, eikä todellakaan vettä juomaan ja salaattia syömään =)
Täytyy tämä alkuviikko kotona kevyesti mennä, ettei isoa plussaa tulis!

Sovittelin tuossa laivalle mustia housuja, joita ristiäisissä pidin ja ne oli isot :D
Sillon painoa oli n. 10 kg enemmän ja ristiäiset oli maaliskuussa. Jotain edes saatu aikaseksi!

Mutta tästä on vielä suunta alaspäin, välitavoitteeseen matkaa vielä 3,4kg ja siitä vielä jos 5kg sais nipistettyä.

Näkemisiin :wave:

Herkuttelu kostautui :headwall: Tämän viikon tulos +100g. Toisaalta ihmettelen,että niin vähä. On tullut syötyä karkkia oikein olan takaa. :flower: Kaikille onnistuneille! Sekä semppiä kaikille tasapuolisesti

Yhteistyössä