Hyvä Huomenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Kyllä on kumma kun on vapaa ja sais nukkua ollaan täällä tytön kanssa pirteenä kuin peipposet :D
Tyttö heräs kuudelta ja niin mäkin sitten :)
Pääsee tänään mun siskolle yökylään ja korkeasaareen niin jo on menossa kovaa vauhtia, ei sitten malttanut nukkuakaan .

Kummasti sitä aina arkena nukuttaa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
luin sun aloituksen . ISO HALI SINULLE !! :hug: :'(
Kiitos =) Ystäväni aviomies lapsineen (17 ja 15 v ) on matkalla tänne meille. Koitan kasailla jotain pehmikkeitä, että saan edes lapsille nukkumapaikan. Mulla kun ei ole ylimääräisiä sänkyjä eikä sohvaakaan. Junnu jo tuossa kaiveli makuupussinsa ja telttapatjansa esiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Huomenta! Koko perhe jo hereillä, kohta lähdetään juhliin parin sadan kilometrin päähän. =)
Mihin juhliin olette menossa? Häihin vai rippijuhliin?

Läheltä liippaa, menemme sukulaistytön pikkuisen tyttären ristiäisiin. Lapsonen on molempien sukujen ensimmäinen omassa sukupolvessaan ja erittäin odotettu ja toivottu. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Huomenta! Koko perhe jo hereillä, kohta lähdetään juhliin parin sadan kilometrin päähän. =)
Mihin juhliin olette menossa? Häihin vai rippijuhliin?

Läheltä liippaa, menemme sukulaistytön pikkuisen tyttären ristiäisiin. Lapsonen on molempien sukujen ensimmäinen omassa sukupolvessaan ja erittäin odotettu ja toivottu. :heart:
Oih, ihanan iloiset juhlat tiedossa :heart: :heart:

huomenta!olen pakannut vihdoin loputkin tavarat kun mies ja pojat herää ja ovat syöneet aamupalan pääseme lähtemään kesälomalle.ihana päästä lomalle.maanantaina alkaa 4 viikon loma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
huomenta!olen pakannut vihdoin loputkin tavarat kun mies ja pojat herää ja ovat syöneet aamupalan pääseme lähtemään kesälomalle.ihana päästä lomalle.maanantaina alkaa 4 viikon loma.
OIkein hyvää lomaa :flower: Mulla on eka lomapäivä, edessä vielä 36.

Yhteistyössä