Hyvä joulumielikeräys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rio

Jäsen
13.02.2007
197
0
16
Oletteko itse saaneet koskaan vastaavia lahjoituksia, tai tunnetteko perheitä jotka olisivat saaneet?
Itse voisin lahjoittaa esim. joulukuusen jollekin perheelle, jos olisi mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
Niinpä et sitten kehdannut lukea juttua? lue 22.11. klo 18.02 Keitiiönoidan teksti.

En tarkoittanut nyt tässä yhteydessä Hyvä Sydän-keräystä vaan tätä valtakunnallista Yleisradion tekemää kamppanjaa. Mutta viestisi tuli kyllä seväksi. Ei tästä sen enempää.

http://www.yle.fi/hyvajoulumieli/

Tämäkin menee ohi ap:n kysymyksen, mutta meillä päin saa seurakunnan kautta lahjoitettua jouluapua siten, että srk:n väki vie vuosittain jollekin tarvitsevalle perheelle joulukinkun, jonka itse saan työnantajaltani joululahjaksi. Joskus on sitten srk:n kautta tullut kiitoskortti eli vamasti on oikeaan paikkaan kinkku mennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Rio:
Oletteko itse saaneet koskaan vastaavia lahjoituksia, tai tunnetteko perheitä jotka olisivat saaneet?
Itse voisin lahjoittaa esim. joulukuusen jollekin perheelle, jos olisi mahdollista.

Eli ymmärsinkö nyt oikein, että haluat lahjoittaa kuusen suoraan jollekin perheelle? Tarvitsisit vain tietää kenelle?

Yhteistyössä