hyvä ku imetys ei onnistunu, äiti jaksaa paremmin kun saa nukkuu ja levätä rauhas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuore äiti :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuore äiti :)

Vieras
Ihanaa minä pääsen taas pian Anttia Tuiskun keikalle!! On se hyvä et imetys ei onnistunu niin vauva oppi heti juomaan pullost ja saa äitikin vapaa-aikaa :) Voi myös ottaa siiderii hyväl omal tunnol aina ku vauva hoidos ku ei tarrvitse miettii imetyst. On senkin takiii hyvä et sit mä voin päiväl nukkuu päiväunii ja vauva menee jolleki hoitoon siks aikaa. Levänneenä jaksaa paremmi. Varsinki nyt ku on niin kuuma ja vauva ei saa nukuttuu, tai en minä tiedä onks se koliikkii vai miks se vaa huutaa eikä nuku. On tää aika rankkkaa kun mun mies on viel päivät koulus ja ihan yksin joudun sisäl olee vauvan kans.

voi teiniäiti-rukkaa. "mies" (=poika) käy kesälläkin koulussa, joopa joo. ihqua tosiaan, et voit viedä lapsen vaikka pysyvästi mummolaan hoitoon, niin saat omaa aikaa ja pääset ihailemaan Anttia tai muita teinien idoleita.

Alkuperäinen kirjoittaja ihqua tosiaan:
voi teiniäiti-rukkaa. "mies" (=poika) käy kesälläkin koulussa, joopa joo. ihqua tosiaan, et voit viedä lapsen vaikka pysyvästi mummolaan hoitoon, niin saat omaa aikaa ja pääset ihailemaan Anttia tai muita teinien idoleita.

eikä mun mies oo mikää poika

Mie olen hoitanu pullovauvaa ja omaa tissivauvaa ja sanonpa vaan että helpompaa oli ko imetti. Öisin esim, ei tarvinnu sängystä nousta lämmittään pulloa, nosti vain vauvin rinnalle ja jatko unia. Hyvä se vauva on tietenki opettaa pullollekki, ei sitä ikinä tiä mitä sattuu...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mie olen hoitanu pullovauvaa ja omaa tissivauvaa ja sanonpa vaan että helpompaa oli ko imetti. Öisin esim, ei tarvinnu sängystä nousta lämmittään pulloa, nosti vain vauvin rinnalle ja jatko unia. Hyvä se vauva on tietenki opettaa pullollekki, ei sitä ikinä tiä mitä sattuu...

No en ny tiä.... Mullon sekä pullovauvasta että tissivauvasta kokemusta. Just nyt menos tissivauva. Nyt neljä kuukautta putkeen valvoneena voin kertoo että rupee oleen järjenlähtö lähellä!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki vinkki:
Särkänniemen portilla on sellanen kätevä tavaroitten säilytysboxi. Lykkäät vauvan sinne niin maksaa vaan 1?/päivä!

heh heh oletpas hauska. :(
vauva jää mummilaan viikonlopuks tietyst ja ihan ilmasta on, säästää sen yhenki euron ;)

Yhteistyössä